a tady je někdo takový ?ratus ratus píše:Nezkušený řidič zvládá přetáčivý smyk hůře než nedotáčivý....
Rozdielne pneu na napravach
Re: Rozdielne pneu na napravach
-
ratus ratus
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Rozdielne pneu na napravach
A neni snad primárním cílem, aby nedotáčivý smyk vůbec nenastal?
Chceš mít v životě všechno easy? Buď primitiv ...
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
30.9.2011 2 body ( 60 km/h na 50 km/h ) ...
- http://www.youtube.com/watch?v=ijVujGdczfo
Escort X50 EURO CZ
-
ratus ratus
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Rozdielne pneu na napravach
tak všeobecně se považuje za nebezpečnější neřízený přetáčivý smyk
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28718
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdielne pneu na napravach
Proto jezdím jako přizdisráč!ratus ratus píše:Primárním cílem je,aby žádný smyk nenastal.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
-
ratus ratus
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Rozdielne pneu na napravach
Částečně nám to vysvětlovali tak jak to popisuje krysa. Je přirozeností, že při krizovce člověk ubere plyn a tím se auto samo stabilizuje. A proto je jednodušší zvládnout nedotáčivý smyk než přetáčivý - aspoň mě to zní naprosto logicky. Když se naopak stejný řešení použije u přetáčivýho smyku, tak ho to jen umocní. Navíc se tady nebavíme o řízené přetáčivosti nebo nedotáčivosti ale o krizovce, která nestane znenadání a tam už do toho promlouvají i reakční časy a člověk může být jen o trochu pomalejší a dát kontra pozdě a přetáčivý smyk už nezvládne. Aspoň teda pro mě bylo daleko težší, když jsem zkoušelil zvládnutí smyku na smykový desce s tím, že jsem nevěděl kam mě to hodí (v tu chvíli to bylo tak 50:50 i u fwd - viz: Pachfurt).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28718
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdielne pneu na napravach
Když jsem se bavil v Mostě s instruktorem o téhle desce, tak říkal, mnohem více mají řidiči problém v případě, kdy jim řekne, kam je to trhne než tehdy, když to nechá na automatu...jarka píše:Aspoň teda pro mě bylo daleko težší, když jsem zkoušelil zvládnutí smyku na smykový desce s tím, že jsem nevěděl kam mě to hodí...
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Rozdielne pneu na napravach
Já měl problém právě s tím náhodným směrem. Normálně v zatáčce čekám smyk ve směru odstředivý síly, ale tady u toho sem se fakt neměla čeho chytnout. A ta sekunda než sem správně zareagoval byla kurevsky dlouhá...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 