...... však říkám, že nakonec ten rumun není zdaleka tak levný vozík jak si všichni myslej

. Šel jsem do něj hlavně proto, ýe je to asi poslední primitivní auto bez tisíce ŘJ a milionu senzorů na všem. A vzhledem k tomu, že je to spatlaný z historií prověřenejch Renoltích komponent, tak by to mělo i vydržet. Vím o lidech, kteří už s tím dali 250tkm a ten seznam dílům který jim v průběhu vodešly byl velmi krátkej a hlavně cena těch dílů byla na dnešní poměry více než rozumná

. Ale abych jenom nenaříkal, má rumun i svoje pozitiva. Třeba přístup na korbu ze všech stran je dobrej, uveze 8metráků, na střechu jde navalit až metrák, ložná plocha bez pár cm 2 metry, překvapivě to má celkem přesný řazení, když vymeteš díru nikde nic nevrže, nemlátí ani nechrastí, motor má sice na 1.6tku malej výkon (62kw), ale v kombinaci s obstojným krouťákem a rozumným spřevodováním člověk nemusí skoro řadit, což ve městě kvituju s nadšením. Takže v zásadě spokojenost. Akorád to bude ještě asi chtít couvací senzory, ty zrcátka maj debilní tvar a nějak hůře se mi s tím zatím parkuje. Ale třeba si rychle zvyknu
