Takže cca o 2l/100 více než E46. To za všechny ty "výhody" stojí, ne?pjanda píše:Proc se take jednou nezapojit
BMW 330i E90 - dlouhodobe 14,8 l
Za kolik jezdíte s benzínem?
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Golf variant 1,6, 74kW - 6,8l dlohodobě
...enyky benyky na holý pupíky...
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Nedelejte si ze me legraciHondaMan píše:Takže cca o 2l/100 více než E46. To za všechny ty "výhody" stojí, ne?pjanda píše:Proc se take jednou nezapojit
BMW 330i E90 - dlouhodobe 14,8 l
A ano, spotreba je bohuzel o nejakych 10-20 procent vyssi, porad je to ale jeste dobre, jakekoli turbo s podobnym vykonem (TSI, 2,5T z WRX, 2,0t Opelu, 2,5T/T5 Ford/Volvo - co me ted tak napada z hlavy, at jsme konkretni) vezme pri stejnem stylu nejmene 25.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
A nenabízí nějaký rozumný úpravce kratší stálý převod na 330i E90? S dynamikou auta to udělá divy...pjanda píše:HondaMan píše:... Kdyby nebyl spojen se zbytecne dlouhodou prevodovkou, bylo by to vsechno i nejak znat pri jizde...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
jarka: Netreba upravce, staci vymenit diferencial za jiny originalni. Bud lze zvolit kratsi ze 130i, ktera s temer stejnym motorem pusobi mnohem ziveji (prevodovka je jinak stejna, ale je to take hmotnosti), nebo jeste kratsi, ktery je montovan do varianty s automatickou prevodovkou (ta ma zase prevody delsi).
Chtel jsem to udelat letos na jare, ale nevim jestli na to bude cas a chut, to auto ma i radu jinych neduhu...
Chtel jsem to udelat letos na jare, ale nevim jestli na to bude cas a chut, to auto ma i radu jinych neduhu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Tak to je ještě ta jednoduší cesta, když je kde brát
. Mě když dneska někdo sveze v nějakým moderním sportovně zaměřeným autě, tak první co mě většinou napadne je: odlehčit a zkrátit převody. Takový ty klasický neduhy daný dnešní eko-dobou.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
jarka: Bohuzel, vetsinu aut dnes trapi nesmyslne dlouhe prevody. Zrovna u BMW je to dvakrat mrzute, protoze tam byvaly prevodovky odstupnovane zcela precizne. Dnes nejsou udelane na jezdeni, ale na test spotreby... V realu pak akorat jedete na petku tam, kde byste jinak jel na sestku, takze pozitivni efekt veskery zadny.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Pozitivní efekt to má. Tabulková spotřeba klesne. Banda blbů ta EU
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Na druhou stranu je pak docela zábava pozorovat obličeje majitelů moderních 300 koňových oblud, když jim stačí dobře zpřevodovaný veterán s 2/3 výkonem
.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Můžou podřadit
pokud tedy nemají inteligentní samočinnou ekopřevodovku
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.