Koby píše:Teoreticky by s tím turbo lagem šlo něco udělat ne? Nějaký doladění, podladění..
To jiste jde, ale to je take porad stejna pisnicka - opravdu chceme prijmout to, ze si od vyrobce kupujeme polotovar pro domaci dilnu, tim spise pokud jde o dilo BMW M? Tam automaticky ocekavam nejlepsi mozne reseni s ohledem na zamereni auta, ktere je v tomto pripade jednoznacne.
Ten motor je zkratka prilis velky kompromis, meli uz pri vyvoji poznat, ze tudy cesta nevede a zvolit jine reseni. Kdyby pouzili 3,2 R6, zvysi to normovanou spotrebu tak o litr (ale taky by si mohli vyhrat s tim, aby to tolik nebylo, viz Mercedes a jeho atmosfericke V6/V8, ty pred normou nemaji problem) a cenu pro zakaznika o 60 tisic kvuli "pokutam" EU. Myslim, ze rada zakazniku by vice snesla to nez sice kratkodobe zajimave, ale dlouhodobe spise protivne chovani tezkeho turba. Nebo nutnost si z nej nechat za podobnou cenu udelat, alespon z poloviny tak prijemny motor jako 3,2 R6.
LIde, co delali a delaji M vedi, ze turbo neni pro tato auta cesta, slychal jsem je to rikat na tiskovkach. Lide jsou stejni, turba jsou stejna, zmenily se jen podminky na trhu, ktere nuti prijimat tyto kompromisy. Presto ale musim zustat u toho, ze to auto je asi 3x lepsi, nez byste od BMW roku 2011 mohli ocekavat

Milovník starých pořádků.
Skanz3n