Clanek jsem necetl a snad si radeji ani nebudu kazit vkus , ale vim, ze meli pujcene auto z importu. Kdy se k nemu dostaneme my, to zatim nevim, s 1 M je to slozite.
Z trochu jineho soudku - docela sympaticka uprava 1 M od Kelleners Sport:
Designove bych si to predstavoval trochu jinak, ale vlastne docela jemna (a snad i patricne dostupna) uprava motoru a podvozku se zda jako dobre vylepseni...
pjanda: já tuhle začal číst nějaký test na i40, kde redaktor popisoval, jak s dvoulitrovou atmosférou dával ostrou manažerskou jízdu, plnou adrenalinu a spotřebu měl jenom 8l...tak jsem to zavřel a dál ani nečetl :-/
pjanda píše:Designove bych si to predstavoval trochu jinak, ale vlastne docela jemna (a snad i patricne dostupna) uprava motoru a podvozku se zda jako dobre vylepseni...
no já si nemůžu pomoct, ale 1M obecně se mi při pohledu z boku furt nějak nelíbí.......prostě nějaká disharmonie tvarů..... disproporce pontonu kastle k kabině..... nebo něco jiného, ale mému oku krutě nelahodícího.....ze předu OK, zezadu OK, ale z boku....
pjanda: Chápu. Doufám ale, že to bude co nejdříve
Článek je spíš nával pocitů a dojmů, ve kterém se ztrácí reálné hodnocení a dost věcí tam je zbytečných
What good is dreaming it if you don’t actually do it
S upravami pro 1 M se zjevne brzy roztrhne pytel. Hosi z Bimmertoday nafotili pri testech 1 M evidentne upravenou od Schnitzera (znacky, kola...).
Informaci je poskrovnu, ale autor fotek rika, ze auto melo upravene brzdy, zjevny je snizeny podvozek, jine vyfuky. Ocekava se jinak nasazeni stejne upravy motoru jako u Z4 35is, tj. posun maximal nekam k 380 konim, maximalni rychlost by mohla nakouknout pres 300 km/h...
d1.8t píše:Když se nepojede z nuly, bude 1M o facičku rychlejší.
jj, holt evidentně chtěli aby audi vyhrálo. Ono by stačilo aby to byl sprint na 500m a audi bude dalko za 1mčkou
No nevím, RS3 z 0 na 200 je rychlejší než 1M, i když si odmyslíš start z 0 na 100 a tu výhodu 4x4.... ten motor s berličkou v 1M prostě není pravý eMkový motor,poserové........
Za sebe jsem si vzdy pral, aby 1er dostala 3,2 R6, to by bylo dokonale auto. Bohuzel se to nestalo, N54 je jen nahrazka, ale zrovna co do dynamiky v primce patrne ztracet nebude...
Kdyz jsme u 1 M, mistni sejdiri z Auto Promato (nadsazka, neznam je ), sehnali jedno auto v bile ze srpnove vyroby. Tak kdyby nekdo chtel... Cena se zda byt rozumna.
Což o to, v přímce ztrácet nebude, ale ten motor není ničím výjimečný, obyčejný foukaný třílitr, žádný vypiplaný klenot od divize M. Ve verzích Si je potom skoro stejný v jedničkové, trojkové řadě a Z4, navíc je spousta ladičů... A zrovna ve srovnání s Audi a jeho pětihrnkem - o půl litru nižší obsah a bez overboostu u BMW stejné hodnoty, eMkový motor by měl umět větší litrový výkon. Chápu reakce na plyn a kdesi cosi výmluvy....