Hmm, já to neověřoval, měl sem to zafixovaný jako o dost těžší a M3 o kus lehčí, než opravdu je. I tak je to pořád spíš velkej cesťák a každý kilo navíc je znát. Už to ale radši nebudu dál rozebírat a počkam, co na to pj. Mam v těch váhach celkem guláš.
Mne to auto bylo vzdy sympaticke, byl jsem 2x tesne pred objednanim 645i (vzdy nakonec vyhralo jine BMW), pozdeji jsem koukal i po par ojetinach, proto tu mam take toto otevrene v jinem okne Ale ono je to s tou hmotnosti/velikosti na hrane, takze nikdy jsem se nerozhoupal. Ale v teto specifikaci je to vynikajici cestovni auto a jeho hodnota s casem stoupa - atmosfericky 50i neni, manual v 6er neni, drsna 6er uz take neni
Já na to mít love, tak to asi koupim Sice se mi nelíbí provedení interiéru, ale to by šlo nějak vyřešit V8 a manuál neni kombinace, která se dá zrovna lehce pořídit... Navíc kupé od BMW si dobře drží cenu, takže to i za pár let půjde normálně prodat
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
tak se musím přiznat k porušení pravidel silničního (dálničního) provozu, no..... neska po cestě z nákupů v ostravě sem to vzal kousek po D1 ... no a....
a) v klimkovickým tunelu sem zkusil v osumdesáti stáhnout wokna a podřidit až za dva.... fajně to ryčelo....
a za b) po výjezdu z tunelu sem to přes trojku, čtyřku a pětku podržel nad 5k toček.... takže sem neska poprvé s bramborem šel 200+ ....
slibuju, že už to neudělám....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.