BMW Divize
Re: BMW Divize
Subjektivní eeeee: Jsem stará škola/konzerva, benzín atmo N52 (jeho linearita) + RWD + 6MT + BEZ asistentů mi přináší neskonalou míru řidičské radosti, turbo příp. elektrický pohon, AT, 4x4, asistenty (= dnešní standard) atd. jsou u mně vyloženě sprostá slova.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
A co atmo osmiválec, manuál, zadní pohon = mustang?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Subjektivní: Já už prostě nové brmbrmbrm nechcu.
Tak osloveno pět profíků (aby byl zaručen výsledek "ne remíza") a prozatím dvě reakce, obě stejné = "nemá to cenu".... Ešče jedna taková a je vymalováno.
Tak osloveno pět profíků (aby byl zaručen výsledek "ne remíza") a prozatím dvě reakce, obě stejné = "nemá to cenu".... Ešče jedna taková a je vymalováno.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Kopíruju starší post odjinud:
(Se zpožděním) Malé odborné update - jaxem spal, oslovil sem dva tribotechniky, jeden už odpověděl:
Čuli (malé) obavy z toho míchání mám i nadále, přesto se spíš kloním k tomu to zkusit... jaxem spal, nic horšího, než že (už stejně umírající) 3er umře dříff, mě potkat nemůže.Dobrý den,
obecně je možné takové oleje mísit, není to však ideální. Různí výrobci mohou používat rozdílné balíčky aditiv pro dosažení potřebných hodnot oleje, které nemusí být vždy plně kompatibilní což může způsobit např. nestabilitu některých parametrů takové směsi olejů. Vždy je lepší přechod na jiný olej provádět výměnou celé olejové náplně a filtru.ZKRÁCENO.
A nešní update:
Tak (sfátek-nesfátek) sem fčíl fest gůglil a .... podle tohodle je tam příliš mnoho otazníků/nejistot, nebudu ty dva woleje míchat dohromady (= postupným doléváním hustšího do řídké náplně), zkusím ten 10w50 až při příští řádné výměně celé olej. náplně vč. filtru. Pokud sa teho oba s bramborem2 dožijeme (7tis km).
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Rozumněl by sis s Google AI. Odpovídá na všechno a na začátku se pokusí o validní návrh. Když do ní ale budeš dostatečně dlouho hustit argumenty, vźdycky tě nakonec podpoří v tvém konkrétním řešení 
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: BMW Divize
(nejenom gůglí) AI je nogo, naščestí sem našel způsob jak ji v gůglu vypnout.... 
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Nevím přesně proč, něco se prostě v mojí škebli zuřivě AI brání (u teho gůglu si třeba prostě musím všechny relevantní informace najít sám, nežemije někdo naservíruje pěkně pohromadě - a ověřil sem si opakovaně, že minimálně v 50% s nesprávnými závěry).
Tady je ta úprav gůglu, dybys to třeba chtěl taky zkusit "sám si najít": https://www.google.com/search?q=%s&udm=14
Tady je ta úprav gůglu, dybys to třeba chtěl taky zkusit "sám si najít": https://www.google.com/search?q=%s&udm=14
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Dodatek - není to tak dávno, co sme na tohle thema diskutovali na OF.cz (než mě tam ten chuj zaBANoval), chvíli mi trvalo, než sem to zase našel/zpoměl, ale vysfětluje to proč AI je u mně NOGO:
pavproch píše:Takže ještě jednou o tom jak je AI "blbá" - tentokrát v oboru, kterému rozumím: Což je od začátku do konce zavádějcí LEŽ/polopravda přizpůsobená aktuální náladě v nevědomé společnosti.
Pravda je totiž ta, že POUZE nekvalitní indické M-o-M resurf implantáty to způsobovaly, ale chytily se toho (nevědoucí) media a udělaly z toho takovou aféru, že nakonec NHS a další ortopedické asociace pod tím talkem vydaly doporučení/zákazy M-o-M vůbec dělat. Já sám mám kvalitní britský resurf implantát a po 23 letech in(g)tenzivního používání mám ionty kovů v krvoi srovnatelné s nemluvnětem.
Takže asitak o neomylnosti/nestrannosti AI. Guvno, je to shit. Tečka.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Ale z5 k themě modrobílé vrtule - tohle chci! 
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.