Popravde o manuale v m3 som ani neuvazoval. Kvoli koncepcii a vykonu za mna m3 potrebuje xdrive a to sa neda skombinovat s manualom. A je to charakterom v podstate daily auto.Předseda píše: ↑pon 13 říj 08:19Věř, že M3 s MT bys nechtěl. Ta převodovka jim musela zbýt na skladě z jiného auta. Společně s udušeným motorem to vůbec nefunguje. do M3 100% lepší automat.911T píše: ↑čtv 10 črc 13:37 Ja som po necelom roku a 10000km s M3x spokojny a tesim sa na kazdu jazdu. Pomer cena/vykon je rozhodne bezkonkurencny. Kazdopadne je to uplne ine auto. Je to ako porovnavat sekeru so skalpelom. Ta hmotnost je pri vaznejsom jazdeni na hranici znesitelnosti. A ked vidim kam sa ubera vyvoj tak sa tak ci tak casom znova vratim k Porsche. Navyse mi chyba manual. Ale ako prestupna stanica je to velmi osviezujuce a isiel by som do toho znova. Velmi ma bavi aj ta univerzalnost kedy auto v comfort rezime dokaze fungovat aj ako fajn daily.
Rád bych to porovnal se 7° manuálem od porsche. Tam věřím, že na tom aspon strávili víc času než obědovou pauzu.
U porsche je situacia ina. To je zazitkove auto, tam sa manual vylozene pyta.