Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 566
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Předseda píše: pon 13 říj 08:19
911T píše: čtv 10 črc 13:37 Ja som po necelom roku a 10000km s M3x spokojny a tesim sa na kazdu jazdu. Pomer cena/vykon je rozhodne bezkonkurencny. Kazdopadne je to uplne ine auto. Je to ako porovnavat sekeru so skalpelom. Ta hmotnost je pri vaznejsom jazdeni na hranici znesitelnosti. A ked vidim kam sa ubera vyvoj tak sa tak ci tak casom znova vratim k Porsche. Navyse mi chyba manual. Ale ako prestupna stanica je to velmi osviezujuce a isiel by som do toho znova. Velmi ma bavi aj ta univerzalnost kedy auto v comfort rezime dokaze fungovat aj ako fajn daily.
Věř, že M3 s MT bys nechtěl. Ta převodovka jim musela zbýt na skladě z jiného auta. Společně s udušeným motorem to vůbec nefunguje. do M3 100% lepší automat.
Rád bych to porovnal se 7° manuálem od porsche. Tam věřím, že na tom aspon strávili víc času než obědovou pauzu.
Popravde o manuale v m3 som ani neuvazoval. Kvoli koncepcii a vykonu za mna m3 potrebuje xdrive a to sa neda skombinovat s manualom. A je to charakterom v podstate daily auto.
U porsche je situacia ina. To je zazitkove auto, tam sa manual vylozene pyta.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1604
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Předseda »

Nemyslím si, že to nutně ten xdrive potřebuje, ale hlavně nechceš ten manuál na daily. A už vůbec ne, pokud jezdíš i po dálnici. Při 140 točíš 3tis otáček a při 180 4k na 6tku..
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5932
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Stepan »

Jinak řečeno by to i v dálničních rychlostech melo bez nutnosti podrazovani docela zabrat, ne?
Nemam primou zkusenost, ale kde je ten problem? Hluk?
black on black, petliter, jebem na too :ar!
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 566
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Předseda píše: úte 14 říj 11:11 Nemyslím si, že to nutně ten xdrive potřebuje, ale hlavně nechceš ten manuál na daily. A už vůbec ne, pokud jezdíš i po dálnici. Při 140 točíš 3tis otáček a při 180 4k na 6tku..
Zase ja som za to, ze ked je tam tych +500k tak ich chcem vyuzivat naplno a to sa s koncepciou motor vpredu a rwd uplne nezlucuje. U xdrivu sa to bezo zbytku da a v sport rezime ma auto stale dostatocne pretacavy charakter. A ked chces furt sa to da vypnut a mat cistu zadokolku. Za mna neni o com.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1604
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Předseda »

štěpán: jj to je pravda. Ale tohle si měli nechat pro 5tku a 6 udělat jako rychloběh. Tak jak to má porsche. Problém sladění RWD a MT je v tom, že 1 a 2 jsou strašně dlouhý. Na normální ježdění to zas tolik neva, ale jakmile se chceš ve vracečkách sklouznout, tak buď musíš na 1čku a jedeš fakt pomalu. Při přeřazení na 2ku to hned chytne gryp a máš po skluzu. Nebo musíš jet na 2ku, ale tu jakmile roztočíš tak jedeš smykem 60.
A všechno to umocňuje uplně kreténský nastavení motoru (tipuju kuli emisím), protože do cca 3tis se neděje vůůůůbec nic. Přitom ten motor má 550Nm. A vzhledem k papučím co to má na zadku, tak přesně v takových horských serpentinanách ti chybí půlka mezi 1 a 2kou. A chybí ti krouták u 2 tis.
M2c v manuálu na tohle netrpěla zdaleka. 2ka a mohl sis ladně navazovat vracečky ve 40tce a jen to držet plynem. Tady buď musíš jet o hodně rychlejc, rozhazovat váhu nebo často do toho kopnout spojkou.

A lastpoint je pak ta dálnice, kdy se to odráží na spotřebě. Konkrétně: 10,5 @ 90kmh avg vs. C63 amg s V8 = 10,5 @ 110 kmh avg.
V zásadě to pak má stejnou spotřebu jako 2t M5c.

Long story short: za mě MT v M4 zklamání. Je to obrovský, ale fakt obrovský auto. A uplně zbytečně. Na daily s častým využitím zábavy je M3x nejlepší volbou.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4167
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od HondaMan »

Mě to smysl dává. RWD MT zpřevodovaná na "závoďák". Dlouhá 1 a 2, Krátká 6. To je přesně to, po čem tu MMirové a PJandové roky volali... BMW to vyrobilo a je problém, že to na dálnici žere...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 596
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Eda »

Ja ty BMW manualy nemusim vubec prijdou mi jako jedny z tech horsich i co se presnosti a vlastne celkovyho pocitu z razeni tyka. Porsche ale i Honda ma manual daleko lepsi (ale dlouhy kvalty oproti automatu maji taky). U M3/M4 kdy se bavime o ctyrkolce s 500k a 1800kg me manual nedava smysl uz vubec
M140i
Honda PCX
ex Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2710
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Tak u te M3 je problem ta S58, to v 1er je stejne dlouha prevodovka, ale tim ze B58 je diesel na benzin a tahne od spodu, tak neni problem to utrhnout i pres nizsi vykon. (Taky ma uzsi gumy).
Ale zajimalo by me jak ta M3/M4 s tim manualem jezdi a zda to na slajdovanicko neni, jestli to neni spis rukama ... :-)
Treba tady slajduje v slabsi M2 solidne a to ma stejny gumy jako M3.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5932
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Stepan »

Na to, ze se dole nic nedeje a nahore je to i na dvojku uz fakt rychly, trpi i Ford… za me, i v navaznosti na historickou kratkou zkusenost s Vette C6, trosku zklamani.
Chybi tomu odspoda zivot, to auto se dusi, dela to i STI, ktery do 2,5k jede snad hur nejaka starsi benzinova atmo malorazka.
Snad se to v tom STI s novym motorem / chipem zlepsi :)

Vrooom: On Ondra z corners, a eventualne i Muldix, imo ridi tak, ze “na dvojku ve smyku minimalne 60” jim nevadi.
Ja jsem o nekolik trid horsi ridic a moznost zabavy v rychlostech, ve kterych me nebudou muset z vraku vystrihavat, mi chybi.
Tim spis u toho Fordu, kde ji ocividne sebrala EU vymenou za emise, jinej nez papirovej duvod “proc to tak nejede” si nedovedu predstavit
black on black, petliter, jebem na too :ar!
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1604
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Předseda »

vroom: všimni si ale v jakých rychlostech tam jezdí bokem. 3tis a 60+. A já se bavím o tom, že pokud se chceš sklouznout v horských 180° vracečkách, tak je to pěkný vopruz. Ona by dost možná stačila i ta 2ka, ale zase by nesměl být motor přidušený a musel by dávat krouták už od 1800. A ne, že dáš do kopce plnej a teprve od 3tis to začne tahat.

Tyhle rychosti, co předvádí na videu v horských vracečkách moc neuděláš. Chceš tam dát 2ku, zakrojit a 40tkou si napojovat jednu vracečku na druhou.

//edit: štěpán byl o 4 minuty rychleší, ale souhlasím s ním. Říká to stejné.
Odpovědět