Vezu Fiata na servis a jsem plny zazitku jak pavproch.
1. Nova Panda vypada doslova jak SantaFe srazeny v pracce.
2. Ale ze ji prodavaji na bilych plechacich je mega cool.
3. Skrz vrata do haly vidim docela fesacky Evo
Eščě k té mé Pindici:
Dyž bych teda věřil tomu, že ECU je OK, tak zbývá dráth mezi pedálem a ECU - hledal sem, ale gůgl / EPER nenachází: Jaké má ten dráth (on to asi bude spíš svazek dráthů) typové označení/číslo? Abych věděl, co shánět/po čem se dívat...
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Mám doma Punto 1.2 48kw; 2011; 3 dvéřové, najeto asi 180; bez klimatizace, obouchané, dost opoužívané.
Za poslední 2 roky a 10tkm tam jsou nové zimáky, spojka vč. ložiska, přední pružiny a jejich uložení, částečně brzdy (už nevím, co se měnilo)... STK ještě na rok.
Původně jsem chtěl 5 - 10, ale na Bazoši jdou podobná auta i přes 30. Nehledáte někdo auto na naučení pro puberťáky, pro dělníky nebo do lesa? Na amatérský autokross je ho asi ještě škoda.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Už sem to našel, já blb sem si nevšim, že mám ve VIN mezeru = ořezávalo mito jednu číslici, moje chyba.
Tak nic, do toho taky nejdu, ten svazek je pro elektriku v celém autě...
Takže zbývá jen ta ECU (naslepo). Mno nevím... až se P1220 zase objeví, tak až potem sa budu rozhodovat.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Fčíl ňa napadlo: Jak mám doma jen samé staré autovraky, taxa víc a víc (a často) učím ovládat tu svoji diag Launch (i dyž její čínská English je něco OPRAVDU STRAŠNÉHO), tak až sa ta P1220 zase objeví, zkusím (než zase zmizí) ji zase študovat skrz tu diag, třeba na něco nového narazím.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Pokračování: neska sa zase P1220 objevila - drahá 3/4 za kniplem - dojela se sfítící palubkou dom, napíchnul sem to na Lauch a o5 P1220 a nikde nic dalšího/nového. Smáznuto.
Nevím, esli je to náhoda, nebo ftom ale hledat příčinu/následek - v sobotu sem fPindici kontroloval fšechny náplně a oleje tam bylo pár mm pod rysku MAX, taxem to dolil až po rysku a neska sa to rozsfítilo... (naposled sem wolej kontroloval na jaře, takže je klidně možné, že se celé léto jezdilo s míň než MAX a... P1220 sa nerozfítila ani raz). Až fčíl. Nebo je to ta nižší těplota venku (to sem tu už spal).
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Kym saci kos nesaje vzduch alebo olej nie je naliaty az po kluku tak to nerobi ziadny rozdiel
Na ten plynovy pedal/senzor polohy plyny sa mal uz davno pozriet niekto s osciloskopom... Ved cele to je o tom ze cez niektory z 2 alebo 4 kablov prichadza iny signal(napatie) ako RJ ocakava.