BMW Divize
Re: BMW Divize
Nestačí zkontrolovat hladkost povrchu válců, ale především proměřit rozměry. N52 trpí na ovalitu válců. Výměna pístních kroužků pomůže, ale jen částečně a dočasně.

Re: BMW Divize
Eeeee, šetřím, dyžtak bude jen (úvaha k diskuzi):
POLOGENERÁLKA N52B30 – žere wolej, neřeším opotřebení motoru (230 kkm)
- hlava dolů (= nové těsnění)
- 6x vyčistit písty
- 6x3 nové pístní kroužky
= to by nemusel motor ven, ne? + pro hnydopichy - samozřejmě Michal.....
Úplnou generálku: ložiska ojnic, olej čerpadlo, hlava – ventily, gufera, hydroštely, vanos, rozvody, výbrus – dělat NEBUDU!
A fčíl hurá do mě!
POLOGENERÁLKA N52B30 – žere wolej, neřeším opotřebení motoru (230 kkm)
- hlava dolů (= nové těsnění)
- 6x vyčistit písty
- 6x3 nové pístní kroužky
= to by nemusel motor ven, ne? + pro hnydopichy - samozřejmě Michal.....
Úplnou generálku: ložiska ojnic, olej čerpadlo, hlava – ventily, gufera, hydroštely, vanos, rozvody, výbrus – dělat NEBUDU!
A fčíl hurá do mě!
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
I v případě polovičaté varianty (bez výbrusu, ložisek ojnic, šálů na klikovce apod.) bych vyměnil přinejmenším ta ventilová gufera, tím mi kdysi teklo toho oleje fakt hodně. A současně to není nic tak drahého a náročného, když už bude hlava dole.

Re: BMW Divize
Jo. ty gufera ventilů mě od doby, co sem to naspal napadly taky. Dík.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Poloviční práce, poloviční výsledek, následná oprava bude stát stejný balík + to, co do toho vrazíš teď.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124