Fiat a vše kolem nich
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak to možná nebude tak žhavé, od čtvrtka pod Pindicou sucho, žádný další flek, ten jeden ve čtvrtek možná byl jen skápnutý pozůstatek Liborovo úsilí. Budu to sledovat a dyž bude i dál sucho, gabat už do teho nebudu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Šofér volá, hodinu po tom co odjede, že mu svítí olejnička.
I po dolití.
Konstatuje, že už mu to 14 dní píše požadavek na výměnu oleje.
Na dotaz, proč to nikomu neřekl, nekonstatuje už nic.
Druhé Ducato si už ve 23kkm řeklo o výměnu oleje. Nechápu, jezdíme relativně štreky. 500-600km denně, na max 5-6 vykládek. Někdy i 900 km na 2 vykládky...
Autorizák termín za měsíc, při konstatování, že to nechám vyměnit jinde, drobné pousmání, že jsou zvědavý, jak dokážu pak ten servis smazat, aby mi to zase nepadlo do nouzáku,
Ať jdou s tímhle systémem už dopíči
Toe vlastně dokonalý, ty máš auto s garančkou 48kkm/2 roky, ale o olej si říká ad hoc. Takže nenaplánuješ ani hovno a od řádně prořídlé servisní sítě dostáváš termíny "kdo si počká, tak se dočká". Tak jak máš tenhle krám provozovat.
I po dolití.
Konstatuje, že už mu to 14 dní píše požadavek na výměnu oleje.
Na dotaz, proč to nikomu neřekl, nekonstatuje už nic.
Druhé Ducato si už ve 23kkm řeklo o výměnu oleje. Nechápu, jezdíme relativně štreky. 500-600km denně, na max 5-6 vykládek. Někdy i 900 km na 2 vykládky...
Autorizák termín za měsíc, při konstatování, že to nechám vyměnit jinde, drobné pousmání, že jsou zvědavý, jak dokážu pak ten servis smazat, aby mi to zase nepadlo do nouzáku,
Ať jdou s tímhle systémem už dopíči

Toe vlastně dokonalý, ty máš auto s garančkou 48kkm/2 roky, ale o olej si říká ad hoc. Takže nenaplánuješ ani hovno a od řádně prořídlé servisní sítě dostáváš termíny "kdo si počká, tak se dočká". Tak jak máš tenhle krám provozovat.
black on black, petliter, jebem na too 

Re: Fiat a vše kolem nich
Jo, byl to (o5 nečekaný) boj, ale nakonec sa povedlo.... Pindica začala hlásit expirovaný servisní in(g)terval (časový, ne kilometry), taxem ji připíchnul na tu svoji diag Launch a... začal kurwovat, zaboha to nešlo najít (reset servisních in(g)tervalů). Už sem to vzdal, ale paxe mi ve škebli rozsfítilo a.... už si nepamatuju proč, před nějakou dobou sem na té diag vypnul wifi a ta sfiňa čínská dyž je bez připojení, tak nenabízí kompletní menu. Sem teda tu wifi zase zprovoznil a .... najednou to šlo, objevila sa rubrika reset in(g)tervalů a šla použít. Mně z těch zatracených čankajšků asi yebne, už po kolikáté sem s tím heblem narazil NATO, že "musí" být online jinak prostě eeeee.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Už umím takovej voodo tanec, co mi ten interval smaze.
Muhaha
Muhaha

black on black, petliter, jebem na too 

Re: Fiat a vše kolem nich
Dyby to nemělo foukátko, tak by se o tom dalo i uvažovat. Ale v dnešní době to je i tak skoro ZÁZRAK.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Při prvním přečtení mě napadlo že foukátko je asi zabudovaný alkoholtester. Protože v dnešní době zavrhnout auto kvůli turbu je úsměvné.
To už by mi spíš vadila 3válcová koncepce.
Drtivé většině řidičů se s tím jezdí líp než s atmo malorážkou, kor někde v kopcích.
Ti zbylí musí umět v prudké vracečce sázet meziplyny až do jedničky, aby z ní důstojně odjeli.
Jelikož Pandu nemáš asi primárně pro sebe, záleží do které kategorie spadají obvyklí řidiči
To už by mi spíš vadila 3válcová koncepce.
Drtivé většině řidičů se s tím jezdí líp než s atmo malorážkou, kor někde v kopcích.
Ti zbylí musí umět v prudké vracečce sázet meziplyny až do jedničky, aby z ní důstojně odjeli.
Jelikož Pandu nemáš asi primárně pro sebe, záleží do které kategorie spadají obvyklí řidiči

pavproch píše: ↑čtv 04 zář 12:46 Dyby to nemělo foukátko, tak by se o tom dalo i uvažovat. Ale v dnešní době to je i tak skoro ZÁZRAK.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Fiat a vše kolem nich
Tak malé pozitivní update k provozu Pindice - fčíl sem byl (už zase) ji nakrmit a přitem sa rozfítilo na tachu kulatých 190000km, taxem hned potem jen tak cvičně zkontroloval wolej (10tis od poslední výěmny/dolití) = neubylo vlastně nic = ani takle "stařeček" motor wolej Selenia 10w-40 nežere. Hezky!
(A jen doufám, že toto malé pozitivum nebude po zásluze potrestáno nějakým velkým negativem.)
(A jen doufám, že toto malé pozitivum nebude po zásluze potrestáno nějakým velkým negativem.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
Jako každou těplejší část roku, ta moje stará známá chyba P1220 ( + někdy s ní i nouzák) sa skoro neobjevuje = prozatím 1x. Brzo sa ale ochladí a s tím to (zřejmě) zase přijde.
Na ten dráth moc nevěřím (IMHO by to bylo furt/často), až/esli to zas bude řádit, já snad tu ECU vyndám a pošlu na opravu: Prosím (už zase - tentokráte preventivně, jak píšu je aktuálně klid) o komentáře, abych sa mohl až to bude akutní rozhodnout co budu dělat.... Kuju.
Snímač i celý plynový pedál už vyměněn, konektor opakovaně bez vlhkosti a není poškozený/bordel v něm, kostra mnohokráte a fšude zkontrolovaná = zbývá buď ten dráth mezi pedálem a ECU nebo sem kdesyk vyštrachal, že by to mohla být akumulovaná chyba v ECU.Chyba P1220 u vozů Fiat značí problém se snímačem polohy plynového pedálu nebo s řídicím systémem škrticí klapky, což vede k nedostatečné nebo žádné odezvě na sešlápnutí akcelerátoru. Mezi možné příčiny patří vadný snímač, přerušený kabel, slabé ukostření nebo vlhkost v konektoru snímače.
Na ten dráth moc nevěřím (IMHO by to bylo furt/často), až/esli to zas bude řádit, já snad tu ECU vyndám a pošlu na opravu: Prosím (už zase - tentokráte preventivně, jak píšu je aktuálně klid) o komentáře, abych sa mohl až to bude akutní rozhodnout co budu dělat.... Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fiat a vše kolem nich
já tu chybu zdá se vyřešil, aspoň doufám. Kdysi jsem to vyřešil výměnou klapky a teď se mi to začalo občas projevovat zase. Aviděl jsem na joutroubě jak někdo opravil klapku pro FIAT Stilo, která je podobná nebo stejná. Rozebral jsem ten snímač polohy, kompletně, vyndal jezdec i odporovou dráhu a vyčistil. Nejdřív běžným čističem na kontakty, pak tady mám čistící kapalinu na potenciometry, pak jsem to přepigloval houbičkou na nádobí včetně kontaktních plošek co proud přenášejí na konektor. Napružil jsem drápky toho jezdce co to snímá, to prý je podle toho videa důležité, ony se trošku deformují a jezdí trošku jinde, kde ta dráha není ošoupaná. A už jezdím asi měsíc bez chyby. Když to udělalo jednou za měsíc, to ještě šlo. Stačilo to znova nastartovat a jelo se dál, jenže se to horšilo. Při poslední delší jízdě v srpnu to na 200 km udělalo snad desetkrát. To už mi fakt docházela trpělivost.
https://www.youtube.com/watch?v=9B7zmvUydS0
V půlce léta jsem na druhý pokus prošel STK, takže opadla motivace vyměnit to za lepší pekáč. To byla taky dobrá divočina, asi špatná konstelace hvězd, erekce na slunci a elementálové nebyli příznivě nakloněni. Přijedu v 7 hodin na STK atam už 10 aut. No nic, jdu se projít, dlouze projít. Na řadu jsem přišel v poledne. A problém, neprošlo emisemi, prý se to nepodařilo spojit s aparátem. Ale na protokólu nejspíš nějaký paušální hlášky o lambdě, nevyhovujícím kdečem a taky svítila kontrolka. Ano 1220. No jo ale co s tím když to nemluví s počítačem? Kapesní diagnostika za dvě stovky jde, tak to bude chtít něco profi. Volám do jednoho Fiatu, dovolená. Druhý Fiat, zavaleni prací na týdny. A v obou mi radili zkusit jinou STK, prý se to občas stává. Soused co pracuje u Hjundaje mi moc neporadil, že diagnostiku nedělá. Akorát mi poradil jinou STK kam jezdí oni. No tak jsem tam zajel a za půl hodiny odjížděl s hotovým. Technik se divil, že to normálně funguje.
https://www.youtube.com/watch?v=9B7zmvUydS0
V půlce léta jsem na druhý pokus prošel STK, takže opadla motivace vyměnit to za lepší pekáč. To byla taky dobrá divočina, asi špatná konstelace hvězd, erekce na slunci a elementálové nebyli příznivě nakloněni. Přijedu v 7 hodin na STK atam už 10 aut. No nic, jdu se projít, dlouze projít. Na řadu jsem přišel v poledne. A problém, neprošlo emisemi, prý se to nepodařilo spojit s aparátem. Ale na protokólu nejspíš nějaký paušální hlášky o lambdě, nevyhovujícím kdečem a taky svítila kontrolka. Ano 1220. No jo ale co s tím když to nemluví s počítačem? Kapesní diagnostika za dvě stovky jde, tak to bude chtít něco profi. Volám do jednoho Fiatu, dovolená. Druhý Fiat, zavaleni prací na týdny. A v obou mi radili zkusit jinou STK, prý se to občas stává. Soused co pracuje u Hjundaje mi moc neporadil, že diagnostiku nedělá. Akorát mi poradil jinou STK kam jezdí oni. No tak jsem tam zajel a za půl hodiny odjížděl s hotovým. Technik se divil, že to normálně funguje.
Re: Fiat a vše kolem nich
Dík. To je právě to, že mně se to v teple neprojevuje skoro vůbec (od zimy 1x), ani když je chladno, tak nijak často = někdy třeba obden ale pak je třeba i několik měsíců klid. A nemám odvahu hrabat do toho snímače.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.