Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
To sem ešče nikdy neviděl... vytuzingovanou S-kládu. Tuzing většinou bývá C nebo E, ale S? (S400 CDI s SK značkou, široký kola, břicho na asflatě, spojlery, vytažený blatníky....). 7er sem už otuzenej viděl, ale Skládu ešče eeeeee.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mercedes - auto pro masy
Tak od pondělka je v OV, termín dodrželi do puntíku

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Mercedes - auto pro masy
Požadovaná stránka nemohla být nalezena
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Mercedes - auto pro masy
Dostala sa mi teda na 2 tyzdne do ruk v300d 174kW na vzduchu:
-Hlavne v dialnicnych rychlostiach sa to hybe dost slusne, nikdy som nezazil podobne dobry 4 valcovy dizel, velmi mi to pripomina 2.0TSI. Da sa s tym cestovat 200+.
-Podvozok je taktiez vynikajuci kym s tym nejdem uplnu hranu, velmi dobre filtruje nerovnosti a zaroven sa to nehoupe
-S audiom som tiez spokojny
Co sa mi ale nepaci:
-Nie je to velmi dobre odhlucnene
-palubovka s karbonovou foliou posobi dost lacno, az tuzingovo
-Sedacky su fajn, ventilovane, chladene atd... Ale nie su take pohodlne ako ergoactive vo VW. A tiez maju celkom kratke sedaky aj pri maximalnom predlzeni
-Ovladanie vsetkeho je uplne odveci, volic prevodovky miesto packy stieracov, ako sa meni hlasitost na radiu som zistil po 2 dnoch, kvoli tomu ako sa pusta tempomat som musel zastavit.
-Ma to 6k km a lista pod oknom sa odlepuje a matrix led len hadzu error a nematrixuju.
-Nebrzdi to, tak zle brzdy som na aute este nezazil, prvy krat som myslel ze ma pokazeny posilovac...
-Celkovo to mimo pohonu a podvozku vobec neposobi premiovo, nie je tam ziadny wau efekt, 110 000€ co stal dany kusok je uplny ulet, ani by som bezneho cloveka nepresvedcil ze to stoji 6cifernu sumu.
-Hlavne v dialnicnych rychlostiach sa to hybe dost slusne, nikdy som nezazil podobne dobry 4 valcovy dizel, velmi mi to pripomina 2.0TSI. Da sa s tym cestovat 200+.
-Podvozok je taktiez vynikajuci kym s tym nejdem uplnu hranu, velmi dobre filtruje nerovnosti a zaroven sa to nehoupe
-S audiom som tiez spokojny
Co sa mi ale nepaci:
-Nie je to velmi dobre odhlucnene
-palubovka s karbonovou foliou posobi dost lacno, az tuzingovo
-Sedacky su fajn, ventilovane, chladene atd... Ale nie su take pohodlne ako ergoactive vo VW. A tiez maju celkom kratke sedaky aj pri maximalnom predlzeni
-Ovladanie vsetkeho je uplne odveci, volic prevodovky miesto packy stieracov, ako sa meni hlasitost na radiu som zistil po 2 dnoch, kvoli tomu ako sa pusta tempomat som musel zastavit.
-Ma to 6k km a lista pod oknom sa odlepuje a matrix led len hadzu error a nematrixuju.
-Nebrzdi to, tak zle brzdy som na aute este nezazil, prvy krat som myslel ze ma pokazeny posilovac...
-Celkovo to mimo pohonu a podvozku vobec neposobi premiovo, nie je tam ziadny wau efekt, 110 000€ co stal dany kusok je uplny ulet, ani by som bezneho cloveka nepresvedcil ze to stoji 6cifernu sumu.
Re: Mercedes - auto pro masy
S tím odhlučněním jsi mě překvapil, Vito po faceliftu je uvnitř celkem slušně odhlučněné, rozhodně lépe, než V před fcl.
Na ovládání jsem si zvykl, ale VW je v tomhle lepší, taky mi víc vyhovuje podvozek a řízení VW.
Mám zatím najeto 11tkm a nic neupadává
Světla fungují famózně.
Brzdy se mi jeví v pohodě, naopak lepší, než u VW.
Ještě bych dodal, že MB má výbornou spotřebu i v nejsilnější 4x4.
Na ovládání jsem si zvykl, ale VW je v tomhle lepší, taky mi víc vyhovuje podvozek a řízení VW.
Mám zatím najeto 11tkm a nic neupadává

Světla fungují famózně.
Brzdy se mi jeví v pohodě, naopak lepší, než u VW.
Ještě bych dodal, že MB má výbornou spotřebu i v nejsilnější 4x4.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124