Hyundai i30 1.4 80kw
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon 26 čer 09:07
Hyundai i30 1.4 80kw
Zdravim lidi,potreboval bych pomoct se skusenosti.Kopil jsem si Hyundaie i30 1.4 80kw r.2010 a uz 3x behem mesice vetsinou po delsi jizde se spustenou klimatizaci se motoru po vipnuti a po nejake mensi dobe nechce nastartovat.Starter toci,ale motor jak kdyby nemel stavu a nebo to zni jak kdyby se dusil.Nemate nekdo uz takovou zkusenost?Jen doplnim vetsinou jsou v tyto dny paraky jako blazen.
Re: Hyundai i30 1.4 80kw
Zkus odvézt auto na kontrolu do garáže. Kupujete si nové nebo ojeté auto?
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: dnes, 03:54
Re: Hyundai i30 1.4 80kw
Ahoj,
tohle vypadá na problém s přehříváním nějaké součásti — typicky čidla (např. snímače klikové hřídele) nebo relé palivového čerpadla. Vysoké teploty (jak píšeš, "pařáky") tomu určitě nepomáhají.
Měl jsem podobné chování u jiného auta – motor po delší jízdě nechtěl hned naskočit, ale když trochu vychladl (10–20 min), tak zase chytil. Nakonec to byl vadný snímač otáček klikovky, který po zahřátí ztrácel signál.
Zkus při příštím výskytu naslouchat, jestli po otočení klíčku slyšíš čerpadlo (krátké bzučení z nádrže). Když ne, mohlo by to být i tím. Diagnostika by mohla pomoci, ideálně za tepla
tohle vypadá na problém s přehříváním nějaké součásti — typicky čidla (např. snímače klikové hřídele) nebo relé palivového čerpadla. Vysoké teploty (jak píšeš, "pařáky") tomu určitě nepomáhají.
Měl jsem podobné chování u jiného auta – motor po delší jízdě nechtěl hned naskočit, ale když trochu vychladl (10–20 min), tak zase chytil. Nakonec to byl vadný snímač otáček klikovky, který po zahřátí ztrácel signál.
Zkus při příštím výskytu naslouchat, jestli po otočení klíčku slyšíš čerpadlo (krátké bzučení z nádrže). Když ne, mohlo by to být i tím. Diagnostika by mohla pomoci, ideálně za tepla