Detektory policejních radarů

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28423
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

Laser vypínám, bo to zbytečně rozptyluje a ve výsledku je to k ničemu :D
Ale ze studijních důvodů to mám teď ON a dneska za cca 650km 1x FP laser na mýtnou bránu.
Ano, s přísavkama souhlas. Ale ony jsou stejně tak na 3 měsíce a pak ztvrdnou a nebudou držet. Takže objednat 50ks za dvacku z Temu a je klid.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28423
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

mafel: asi bude...ale konkurence je vždycky pro zákazníka fajn.
Otázkou toho zařízení bude cena, protože limitace funkčnosti bude docela velká. Například v noci to bude prakticky nepoužitelné. Dozadu 100%. Přes den bude rozhodující, s jakou přesností a na jakou vzdálenost to bude schopno detekce; případně pro kolik jízdních pruhů.
Radago budu mít v autě zcela jistě, takže pokud budu mít svolení, budu informovat.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mafel
Pan Řidič
Příspěvky: 317
Registrován: pon 16 kvě 16:05

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od mafel »

Tak já jsem si zatím jako provizorní řešení naprogramoval ChatGPT asistenta, který prohledává pouze 3 určené weby s databází RZ PČR a porovnává mi registrační značky nebo jejich části s databázemi:

Obrázek

Veřejně do GPTstoru ho dávat nebudu, protože autorem je uvedena firma.
Ale možná sem příslušný promt nakopíruji, je jednoduchý, ať si každý udělá svého bota :-) - i když to si ještě rozmyslím :))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28423
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

Vyšla nová aktualizace DB i FW zařízení. Vše lze stáhnout přes apku ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17123
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od pavproch »

Neska sem přišel NATO, jak zblbnout Protectora " porucha parkovacího asistenta" = mě cestáři přinutili zastavit, já zrovna na něco myslel a přitom mi to scíplo. Dyž sem znova ve spěchu (až napodruhé) nastartoval = porucha. Taxem zajel na kraj, nechal to pořádně vše usnout a nastaroval fklidu, pomalu a vše OK. Asi se tomu nelíbilo to rychlé zapínání/vypínaní klíčku či co.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28423
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

Nikdy jsem podobný problém nezaznamenal…
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28423
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

jsou situace, kdy pokovené okno prostě ty odrazy nepustí a výřez nestačí na pevnou sadu, která "vidí" pořád. Ale myslím, že se není za co stydět.

Superb stál na parkovišti vedle toho kamionu s červeným tahačem.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1087
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od AntiRadary.cz »

delphin píše: sob 09 lis 23:39 Jak to tam upevňuješ? Já pořád váhám nad přenoskou do trojkového Superba a většinou mi tvrdí, že se do nepokovené části žádný antiradar nevejde.
Ale vejde, jen to chce vybrat vhodný detektor a upevnit ho co nejvýše to jde! Já to takhle doporučuji již roky, kdy zdejší experti tvrdili, že to nefunguje.

Ale záleží také na konkrétním typu auta a polstrování střechy, do Octavie a Superbu to jde, do Kodiaku již ne. Také se musí vybrat vhodný držák. Genevo má mnohem víc držáků, než je nabízí na českém trhu: https://www.genevo.com/es/accesorios/.

Část z toho již mám, zbytek plánuji naskladnit v nejbližší době, takže pokud to šlo i přizpůsobeným původním horizontálním držákem, tak se širším sortimentem držáků to půjde tuplem.

Obrázek
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1087
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od AntiRadary.cz »

řidičBOB píše: pon 25 lis 09:47 Jinak ve 2ks Superbů je namontováno tohle: https://www.ramet.as/ram-cam
Tak aby nebyl někdo překvapený. Jsou to Supy po FL a jeden pravděpodobně jezdí po Pze.
Kdyby se někomu povedla RZ ;-)
Tohle Ramer umí již dávno, akorát se to používá minimálně, jelikož to není tak komfortní, jako měření klasickým radarem a nelze tak měřit se stojícím vozidlem. Bond007 by mohl vyprávět, jak jej jednou před XX lety tímhle nachytali. Tohle je jenom okleštěná verze bez mikrovlnného radaru.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1087
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od AntiRadary.cz »

mafel píše: stř 27 lis 10:52 Ahoj, OK, díky, ChatGPT praktickou zkušenost potvrzuje teoretickou odpovědí:

Ahoj, tzv. antiradary, myšleno ale pasivní radarové detektory používané k detekci policejních radarů pracujících nejčastěji na frekvencích kolem 34 GHz (Ka pásmo), resp. +-24GHz v K pasmu, pracují na principu heterodynní detekce, kdy dochází ke směšování přijímané frekvence a frekvence emitované oscilátorem. Jestli si dobře pamatuji, pro detekci v Ka pásmu neeimtují vlnění o frekvenci 34 GHz, ale vlnění nižší frekvence, která se s přijímaným vlněním amplifikuje k dosažení požadované detekce - kdyžtak mě prosím oprav.
Nyní prodejci inzerují nové detektory s tzv. digitální radarovou anténou. Pracuje i tato technologie na principu heterodynní detekce? Díky


ChatGPT řekl:
Ahoj! Pasivní radarové detektory skutečně často využívají princip heterodynní detekce, která umožňuje zpracovat vysokofrekvenční signály (například v Ka nebo K pásmu) pomocí směšování s lokálním oscilátorem. To znamená, že místo přímého zpracování signálu o frekvenci 34 GHz (Ka pásmo) se vytvoří mezifrekvence, která je jednodušší na další analýzu. Tato technologie umožňuje detekci slabých signálů tím, že zvyšuje citlivost systému.
Co se týká konkrétně digitálních radarových antén, ty mohou přinášet určité novinky v metodách zpracování signálu. Digitální antény typicky označují systémy, které převádějí signál do digitální podoby co nejdříve po jeho přijetí. Tento proces umožňuje pokročilejší zpracování signálů pomocí algoritmů v reálném čase, například:
Lepší potlačení šumu: Digitální zpracování může oddělit relevantní signály od šumu efektivněji než analogové metody.
Přesnější identifikace signálu: Algoritmy dokážou lépe rozlišit mezi skutečnými radarovými signály a falešnými poplachy, například od adaptivních tempomatů nebo automatických dveří.
Vylepšená citlivost a rychlost reakce: Díky rychlejším procesorům a digitálním filtrům lze detekovat slabší signály a reagovat rychleji.
Lepší filtrování šumu: Digitální technologie umožňuje efektivnější potlačení šumu a falešných poplachů, například z jiných elektronických zařízení nebo asistenčních systémů vozidel.
Heterodynní detekce je stále základem i u těchto systémů. Rozdíl je však v tom, že výsledný signál (mezifrekvence) se může digitálně zpracovávat namísto čistě analogového přístupu, což umožňuje efektivnější a přesnější detekci.
Pokud tedy prodejci zmiňují „digitální radarovou anténu“, pravděpodobně se jedná o modernější verzi detektoru, který kombinuje klasickou heterodynní detekci s digitálními metodami zpracování signálu. Tato technologie ale stále využívá základní principy heterodynního směšování, protože jde o klíčový způsob, jak pracovat s vysokofrekvenčními signály v pásmech jako Ka nebo K.


z toho mi vyplývý, že detektory s tzv. digitální anténou (radago, genevo max) mohou ovlivňovat ostatní detektory, ale mohou být méně náchylné k vlastnímu ovlivnění jinými detektory při lepší filtraci okolních signálů
Digitální zpracování signálu mají detektory policejních radarů již od dob Beltronicsu 950 z roku cca 2000, alespoň tenkrát se tím Beltronics také chlubil jako 1. digitálním detektorem.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Odpovědět