Mně ten frajer od Dekry, presne jak pise BOB, popisoval, ze podle toho jakej je to operak, ma naky tri kolecka. Cim lepsi operak, tim vetsi kolecko.
Skoda, co se vejde do kolecka, se nepocita…
Ale to si pri sjednani horko tezko nekdo zjisti.
Po mne chteli asi 35, sem to radsi odkoupil…
A jinak imo “kdo na to ma”, tak to koupi v kesi a a pak to necha na vykupu. A nemusi se mrdat s leasingovkou
Stepan píše: ↑sob 03 srp 18:13
A jinak imo “kdo na to ma”, tak to koupi v kesi a a pak to necha na vykupu. A nemusi se mrdat s leasingovkou
Jinak jsem nikdy žádný auto nekupoval. Když jsem v roce 92 přinesl v kapse 255 tis. za Formana, tak je hnedle trefilo Plat byl tehdy něco málo přes 5 tis. Toho jsem prodal brzo, ale jinak si nechávám auta dlouho, nemám rád časté výměny, když to dobře slouží. Jsem vlastně rozený ekolog
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Vracel jsem několik aut z operáků a pokaždé jiný přístup . Vůbec první operák byl v začátcích kdy nikdo pořádně nevěděl co dělat. Šlo o služební auto a vracel jsem u jejich partnera . Auto prolejzal snad hodinu a měl ho i na rampě. Nakonec našel nějaký upadlý plast z podvozkzu za 1500kč .Stáří 3 roky a nájezd 120 000km . Já jsem sice dopadl dobře ,ale kolegové měli faktury kolem 50000Kč ,ale narovinu ty auta měli ťuklý nárazníky,dveře apd. Takže přišlo poučení vše nechávat opravit ,protože spoluúčast vyšla levněji .Další auto už přebírala nějaká holka, ta obešla auto a hotovo. Dnes už to necháváme na dvoře a leasingovka si auta odváží sama . Nicméně platí - auta musí být opravená a běžně opotřebená . Celkem mě ten operák zaujal , že jsem ho vzal manželce a dětem jako druhý auto . První vracení jsem si pohlídal ,auto jsem vracel naprosto v pořádku ,ale i tak si našli nějaký kraviny za 3500,-Kč . Teď mám další od Arvalu a tam mám ve smlouvě ,že mi vrátí peníze za nenajetý kilometry . Jelikož 20000km nenajedou tak počítám s tím ,že když něco najdou tak se to tou vratkou vyrovná .
Obecně na operák nedám dopustit jen je třeba najít správnou nabídku. Nějaké operáky jsou nesmyslně nevýhodné až se dívím, že by to někdo mohl vzít.
Překvapila mě ta Mazda ,protože ta operáky obecně nedělá nebo strašně nevýhodný . Jestli jde o nabídku od CBauto tak pozor není to fullservice .Platíš pneumatiky, přezutí a prohlídky ,ale i tak auto za 1,4 mil za 13tisí/m je super nabídka,( jestli v tom není nějaká háček) .
Škoda ,že ten operák nevyužívá víc lidí . Byla by větší konkurence a ceny by šly výrazně níž .