Když už je TD takový odborník, tak mu dám možnost reparátu. Zákazové značky mu moc nejdou (ale to jsem tak nějak tušil), tak zkusíme IP.
Mnoho lidí to podle mne vůbec netuší, jaký je rozdíl mezi zónou placeného stání, označenou IP12 a IP13c. Napovím - jedná se o proces sankcí za neuhrazení poplatku, který se odvíjí od jejich významu.
Dneska jsem jel tudy....
Přikázaný směr jízdy rovně pro nákladní vozidla - tak jak tu odbočku míjím tak se koukám, co tam je. A tam zákaz vozidel nad 5t mimo dopravní obsluhy.
V protisměru to samé
Aha.
Takže nákladní auto do 5t (nebo vozidlo nad 5t co je dopravní obsluhou) tam může vjet, ale nesmí tam odbočit
Autobus nad 5t tam sice nemusí jet rovně, ale odbočit tam nesmí.
Nj, dávat značky.. To není jen tak! Úředník musí bejt znalej a podléhá to schválení PČR!
A včem jakože je problém? Vzhledem k tomu přejezdu, který vypadá, že je vyvýšený a kamion by tam zůstal sedět na břichu, tak mi příjde správné, že tam kamiony nesmí.
A můžou tam všichni, co jsou dopravní obsluhou a maj přes 5t (avie, mixy, sklopky, jeřáby)... Jen tam nemaj jak odbočit, protože maj přikázáný směr jízdy.
Je to stejnej nesmysl, jako kdyby tam byla jednosměrka a slepá ulice současně