Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to stopro gtd je lehky, bez 4x4 a at. se vzdy smeju kdyz nekdo v recenzi jezdi s 300-400 konema za 8. to musi bejt krasojizda
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex

- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2017
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Furt lepší krasojízda než Prasojízda.
I když většina zdejších "aktivních" řidičů asi nebude souhlasit.

I když většina zdejších "aktivních" řidičů asi nebude souhlasit.

Čím víc zbraní, tím větší mír!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
"Je pravda denní a pravda noční." psychiatrický pacient z oddělení paranoidních bludů a schizofrenie
CEO - Cheat Execrative Offender
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
"Je pravda denní a pravda noční." psychiatrický pacient z oddělení paranoidních bludů a schizofrenie
CEO - Cheat Execrative Offender
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5707
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Toto bol moj priemer s G8 GTI manual na trase kde bolo cca 300km dialnice (cca 180), zvysok okresky (140) a prejazd cez dve vacsie mesta, jedno ma obchvat takze (110) druhe je skrz s asi 10 semaformi. Polahcujuca okolnost bola ze sa vyrazalo o 5 rano, ale ku koncu uz bola dialnica celkom zasekana...Stepan píše: ↑úte 23 dub 20:54 vyjížděl jsem od vinohrad, než se vymotáš ven, zmaříš si průměr i spotřebu.
jinak 210 tempomat mínus to co překáželi civilisti
rekord na delším úseku mám něco přes 11, nárazově po okreskách přes vesnice, když se jako vopravdu pospíchá, to umí sežrat i šílenější čísla
download/file.php?id=4349&mode=view
I proto furt zvažuju, jestli je ten benzín na daily vopravdu dobrej nápad. Když slyším všemožný hlášky vo tom, jak se s EA888 dá jezdit svižně pod 10, domnívám se, že s většinovou populací mám zcela jinou definici pojmu svižně

Nebudem ti tvrdit, ze ti to bude zrat menej jak to GTD


Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
v 5 ráno je to vždycky mnohem plynulejší a pak taky si myslím, že je dost velký rozdíl mezi různýma EA888. S O3RS mi 10 přišlo svižně a přes 14 už mi to nešlo. Upravený G7R u mě neumí pod 9, svižně je tak 13+ ale je to neporovnatelně rychlejší. hmotnost +10%, výkon +60%
Pravda vyděsí
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ještě raději mám definici "jsem v podstatě všude nejrychlejší" To jsou okresky do 110 a 145 na dálnici v levém pruhu

Čím více budeš tlačit na pilu, tím budou nůžky rozevřenější. Však jeden silnější benzin doma máš

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to je přesné, taky znám několik nejrychlejších, s nízkou spotřebou

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Těmahle rychlostma se nejčastěji přesouvám taky, popsal bych to jako jízda svižného důchodce. S 1,5 dCi už jsou vyšší tempa bičováním mrtvého koně, ale zase to zvládá kolem 5l na 100 

《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Máme tady Teslu Model 3 Performance: https://www.tesla.com/cs_cz/model3/design#overview
Rozdíly oproti běžný TM3: bodykit, sedadla, předělanej a nižší podvozek, track mode V3, novej zadní motor, 20 kola na pzero
0 - 100 = 3.1s za 1.36m vč DPH
Rozdíly oproti běžný TM3: bodykit, sedadla, předělanej a nižší podvozek, track mode V3, novej zadní motor, 20 kola na pzero
0 - 100 = 3.1s za 1.36m vč DPH
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Když jsem to viděl, tak mi to přišlo až neuvěřitelné. Auto v mnoha ohledech srovnatelné s BMW M3 za polovinu.
disclaimer: samozřejmě, že v mnoha ohledech M3 s M3 srovnání nesnese.
disclaimer: samozřejmě, že v mnoha ohledech M3 s M3 srovnání nesnese.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dv ... nou-verzi/
"Jedna záhada tak sice byla rozluštěna, další však na dořešení ještě čekají - dva jinak stejné vozy s různými výkony nemohou být stejně rychlé, to Tesle nikdo nevěří."
Možná to bude pro autora překvapení, ale ano, dvě odlišně výkonné verze úplně klidně mohou být 0-100 stejně rychlé
"Jedna záhada tak sice byla rozluštěna, další však na dořešení ještě čekají - dva jinak stejné vozy s různými výkony nemohou být stejně rychlé, to Tesle nikdo nevěří."
Možná to bude pro autora překvapení, ale ano, dvě odlišně výkonné verze úplně klidně mohou být 0-100 stejně rychlé

R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k