Jako ze nemůžeš zastavit dříve, než mas povinnou pauzu? Aha… přesně kvůli takovým ty pauzy jsou stanovené, jinak bys nebyl unavený ani po 20 hodinách za volantem, dokud bys nebyl v cili.Truck Daškam píše: ↑pon 25 bře 13:19 Mě se zase příčí jezdit unavenej, protože si nemůžu dáchnout a jet později. Ale co nadělám
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
M
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28506
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: je jedno, jaká tam byla před 10ti lety nebo odkud a kam sahá dnes. Přesně kvůli takovým kokotům, co si mají pocit, že všechno ví nejlíp, se stávají nejtěžší nehody. Ne kvůli rychlosti, ale kvůli namachrovaným kokotům.
soon...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No, právě že nemůže, protože by se mu zkrátil celkovej denní výkon a reálně by tak za ten den najel míň...petr_riha píše: ↑pon 25 bře 14:42 MJako ze nemůžeš zastavit dříve, než mas povinnou pauzu? Aha… přesně kvůli takovým ty pauzy jsou stanovené, jinak bys nebyl unavený ani po 20 hodinách za volantem, dokud bys nebyl v cili.Truck Daškam píše: ↑pon 25 bře 13:19 Mě se zase příčí jezdit unavenej, protože si nemůžu dáchnout a jet později. Ale co nadělám
Edit: To je jeden z těch problémů AETRu, kdy je ti víceméně diktováno kdy seš vospalej a kdy nejseš. U MKD to paradoxně není takovej problém, spinkáš, jedeš, pauzuješ, jedeš, zase spinkáš.
Ale u "místních pohopsávačů" jako je Truck to může vést k tomu, že místo toho, aby si po vobědě hodil nohy nahoru a trošku vytrávil, tak v tu chvíli valí, protože by se mu taková pauza ještě nepočítala jako ta správná.

Zároveň pak třeba točíš pauzu někde, kde se ti to úplně nehodí a o pět kiláků vedle na tebe naopak čekají, abys tam za půl hodiny velkopansky docukl a zase se na další půl hodinu zasekal než tě složí, z toho chytneš nervy protože zase nestíháš to další a už se to nabaluje.
Jasně, pičus kamioňák, ne tvůj problém (...).
Naposledy upravil(a) Stepan dne pon 25 bře 15:56, celkem upraveno 2 x.
black on black, petliter, jebem na too 

Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jo, ale že je to kokot vůbec nesouvisí s tou čárou.
Jsou místa, kde bych nepřejížděl ani s STI na přerušovaný a i místa, kde jsem to na dvojitý plný sekal s dodávkou. Teď už se bojím vo papíry, tak to druhý nedělám...

Kam nevidím, tam nemůžu jet. A naopak. Čáry jsou vopravdu jenom vodítko...
black on black, petliter, jebem na too 

- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28506
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Bohužel, na silnici nejezdí jenom rozumní řidiči jako ty, takže ta vodítka mají smysl - resp. jejich dodržování 

soon...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak řešení není zas tak těžké a bylo by tolerantní k malým přestupkům a represivní pro velké porušení (není nutno brát doslova, upravit dle potřeby):
- první půlhodina nad rámec povolené doby jízdy pouze pokuta v rozmezí třeba 0 - 2000 Kč dle uvážení PČR, bez bodu - to uvážení je právě z důvodu možnosti dojet domů - když budeš mít trvalé bydliště nebo firmu 15km od místa kontroly, tak lze od sankce upustit, když jede ještě 500km, tak plná sankce
- každá další započatá hodina nad rámec plus jeden bod a plus 10 000 Kč fixní pokuty (tedy např. 2,75 hodiny nad rámec je za 2+10+10+10 tisíc a 3 body), limit třeba 6 hodin, kdy to bude za 6 bodů a 100 000 tisíc pokuty
- tedy je zde tolerance k malému překročení a zároveň odstupňování závažnosti překročení. Uděláš to párkrát a seš bez papírů.
K tomu změna povolené doby - po min. 8 hodinách nepřetržitého odpočinku je povoleno 8 hodin čisté doby řízení, přestávky se nepočítají. Pokud souvislá přestávka přesáhne 2 hodiny a byla zahájena nejpozději do 6 hodin od zahájení řízení, je možné následně řídit dalších 6 hodin s tím, že celková doba od posledního nepřetržitého odpočinku nepřesáhne 16 hodin a musí následovat min. 12 hodin nepřetržitého odpočinku - to proto, aby někdo nejel 7,9 hodiny, pak dal 2 hodiny pauzu a jel dalších 6 hodin. Tedy jedeš 5 hodin, dáš 3 hodiny pauzu a můžeš jet ještě 6 hodin - tedy lze to použít u tras, které trvají třeba 10 hodin a dnes musíš jet na 2 etapy, zatímco tahle by to šlo udělat najednou a zároveň s odpočinkem. Neberte to doslova, jen jako příklad, že by se to dalo udělat flexibilnější k řidičům a jejich individuálním schopnostem a zároveň v kombinaci s odstupňovanými sankcemi dostatečně represivně odstrašující
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3018
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak tvl.. Napsal jsem komentář a pak jsem z článku zjistil, že mám pravdu 
,, Půl promile a předvedl tohle...? Tak ten by neměl mít ŘP ani střízlivej a neměl by být svéprávnej.. "

,, Půl promile a předvedl tohle...? Tak ten by neměl mít ŘP ani střízlivej a neměl by být svéprávnej.. "
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3018
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Docela nevím, jaký na to mít názor 
To bránění v předjíždění není o čem, ale úplně nevím jestli by mu to předjíždění vyšlo.. Zastavit po DN určitě měl, pokud si toho všim, že si zničil o něj zrcátko...

To bránění v předjíždění není o čem, ale úplně nevím jestli by mu to předjíždění vyšlo.. Zastavit po DN určitě měl, pokud si toho všim, že si zničil o něj zrcátko...
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak ten Mustang byl libový
S tím předjížděním, asi vina Supa, když se (z jakéhokoliv důvodu) neudrží v pruhu a bezdůvodně blokuje. Když ho chtěl blokovat, tak pořádně a ne napůl žerdi. Ani nedokázal odhadnout, že ho souprava nabere a nechá si olískat auto.
Kamioňák prase, ale Sup ještě horší, zasraný školitel, který neví, co si může dovolit.

S tím předjížděním, asi vina Supa, když se (z jakéhokoliv důvodu) neudrží v pruhu a bezdůvodně blokuje. Když ho chtěl blokovat, tak pořádně a ne napůl žerdi. Ani nedokázal odhadnout, že ho souprava nabere a nechá si olískat auto.
Kamioňák prase, ale Sup ještě horší, zasraný školitel, který neví, co si může dovolit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124