Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
abgx1: Jo, s tím line assist jsem se taky pral.
Dojíždím auto v pravém pruhu, za mnou v levém pruhu auto. Tak jsem si to načasoval, abych po projetí toho auta změnil za ním pruh... Auto to vyhodnotilo jako všechno špatně
Ale jak napsal Bob, jsme kreténi no
Dojíždím auto v pravém pruhu, za mnou v levém pruhu auto. Tak jsem si to načasoval, abych po projetí toho auta změnil za ním pruh... Auto to vyhodnotilo jako všechno špatně
Ale jak napsal Bob, jsme kreténi no
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Mna do tvojich myslienkovych procesov netahaj. To ze mi pride zbytocne ti ich vyhovarat neznamena ze sa s nimi stotoznujem.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
abgx:
- pokud musíš před zákrutou brzdit tak, že se ti rozblikají brzdová světla (nouzové brždění), děláš asi něco špatně.
- k těm ostatním věcem, co se týkají asistentů: asi sis vybral špatné auto. Auta, ve kterých jsem seděl, pravda, nebyli to asiati, toto nedělala. Asi se mají asiati ještě co učit.
TD:
line asist funguje společně s blinkrem. Pokud předjíždíš bez blinkru, asistent neví, jestli chrápeš nebo ne.
- pokud musíš před zákrutou brzdit tak, že se ti rozblikají brzdová světla (nouzové brždění), děláš asi něco špatně.
- k těm ostatním věcem, co se týkají asistentů: asi sis vybral špatné auto. Auta, ve kterých jsem seděl, pravda, nebyli to asiati, toto nedělala. Asi se mají asiati ještě co učit.
TD:
line asist funguje společně s blinkrem. Pokud předjíždíš bez blinkru, asistent neví, jestli chrápeš nebo ne.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28494
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
abgx: popisuješ prapodivné věci.
U VW se to dalo řešit. Od G8 už ne.
U VW se to dalo řešit. Od G8 už ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Normalni mačeta. Nerikam kazdej den, ale tak jednou za 14 dni klidne.

black on black, petliter, jebem na too 

- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28494
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
vás bych tedy nechtěl asi potkávat na silnici...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nevím jakého assista to byl zásah - ale spíš se mu nelíbilo, že na úrovni předku auto ještě bylo (blinkr přítomen)line asist funguje společně s blinkrem. Pokud předjíždíš bez blinkru, asistent neví, jestli chrápeš nebo ne.
Pak jsem to vypl a byl klid
No, ale když je o tom řeč - tak mě zaráží kontrolka mrtvého úhlu. Pokud tam něco je, tak to svítí.
To musí bejt fajn pro lidi, kteří střídaj auta - asi snadno se zvyká na "nesvítí to, jedu".
Další věc je, že není zpětná vazba funkčnosti.. Když se to vysere, člověk to třeba pozná až něco (někoho) trefí
Bych jako čekal, že to bude fungovat přesně obráceně (svítí to = volno)
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tohle mi taky pilo krev na Combu, po každém startu nejdříve povypínat asistenty a start/stop, výhřev sedačky funguje až cca po 30s od startu, vyhřívání volantu podle toho, jak se mu chce, občas se za jízdy sám vypne.abgx1 píše: ↑stř 03 led 12:55 To je este fajn. Mal by si si vyskusat nejake nove auto. Ja si teraz uzivam spominanu toyotu proace city...
-Po kazdom starte sa ti zapne start stop ktory motor zhasne este pred zastavenim, takze ak sa trebars chces zaradit do medzery na kruhaci tak len skocis na plyn a... nic, motor off. Vidime sa za 2sekundy ked zase nabehne.
-Po kazdom starte sa zapne front assist ktory pipa a cervenym svieti BRZDETE aj v uplne nekoliznych situaciach.
-Po kazdom starte sa zapne lane assist ktory ti celkom nevyberavo a uplne nepredvidavo taha za volant.
Tieto funkcie vies vypnut len na dotykovom displeji ktory seka aj pri zmene hlasitosti a po starte je niekolko desiatok sekund nepouzitelny.
Bonus: Pri kazdom rychlejsom zoslapnuti brzdy to na celkom dlhu chvilu pusti vystrazne. Pri rychlej jazde snad pred kazdou zakrutou. Inak "len" niekolko krat do tyzdna. Zbadas trebars radar za zakrutou, pribrzdis o 30kmh a este 3-4sekundy to robi diskohratky ktore nevies nijak vypnut.
Bonus 2: Po starte auto odmieta pustit vyhrievane sedacky. Vraj je to bezne, kvoli vysokej spotrebe el. energie. a inteligentnym dobijanim vybitej baterke.
Po tomto ti nejake svetla pridu ako uplna malichernostPri VW sa to aspon dalo vsetko odstrelit random 15€ diagnostikou. Na tohto francuzskeho japonca som este nenasiel nikoho kto by mu vedel dohovorit.
Hysterické pípání kolizního asistenta, už jsem se naučil ignorovat.
Měl jsem naštěstí jen to základní rádio, takže mi odpadly starosti s jejich infotaimentem...
Jako fajn auto, ale jakmile se po něm chce trošku aktivnější jízda, je to neštěstí.
No už je to minulost, znovu bych do té francouzské aliance už nešel, porucha nádrže adblue (24000,-kč) u ani ne 3-letého auta se 40tkm, byla poslední kapka. Naštěstí jsem i po záruce jezdil do autorizáku, takže uplatnili kulanci (na mou žádost) platil jsem jen 4000,-
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28494
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: Tvl, ty seš fakt magor. Prostě všechno, co není podle tebe, je nelogické a dělal to debil.
Že by mi v noci imrvére svítil v obou zrcátkâch lane assist, to by mne asi jeblo.
Pokud je tam závada, tak to samozřejmě auto najevo dá. Když něco nevíš, tak se zeptej, i když rozumím tomu, že seš zvyklý dělat že sebe veřejně kreténa.
Jo, a to první byl asi kolizní asistent, tzn. nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem. Pecka. Prostě řidič mixu.
Že by mi v noci imrvére svítil v obou zrcátkâch lane assist, to by mne asi jeblo.
Pokud je tam závada, tak to samozřejmě auto najevo dá. Když něco nevíš, tak se zeptej, i když rozumím tomu, že seš zvyklý dělat že sebe veřejně kreténa.
Jo, a to první byl asi kolizní asistent, tzn. nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem. Pecka. Prostě řidič mixu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nebrzdilo to, jen jsem musel přetlačit volantJo, a to první byl asi kolizní asistent, tzn. nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem. Pecka. Prostě řidič mixu.
Nemyslím si, že by musel svítit furt. Může se rozsvítit až při blinkru (což by asi stačilo?) a navíc nevidím problém, aby při tmě to nesvítilo jako hovadoŽe by mi v noci imrvére svítil v obou zrcátkâch lane assist, to by mne asi jeblo.
Chápeš to?