Předseda píše: ↑úte 12 pro 12:00
Každé auto má dvouokruhový systém brzd. Takže jestli to nebrzdilo vůbec, tak máš vážný problém. Buď bych koupil konečně nové auto a nebo IN kartu Českých drah.
Zažil jsi někdy takovou závadu? Ten brzdný účinek co zbyde není ani zdaleka poloviční.
Mě prochcal u Audi A3 1.gen. levý zadní třmen. S pedálem zarvaným do podlahy to pak brzdilo tak na 10% účinku.
přesně, zbytkový brzdný účinek je opravdu zanedbatelný. A taky je potřeba nezmatkovat a nešlapat zběsile na pedál, protože to povede akorát ke ztrátě kapaliny a brzdit to nebude už vůbec. Nejlepší je pomalu šlapat na propadající pedál, tím to může brzdit řekněme tak na 20-30 procent.
A hodně záleží, jak je to velký únik. Mě když takhle zmrzlé sněhová koule urvala zadní brzdovou hadičku, tak to bylo tak na 3-4 pomalý sešlápnutí pedálu a finito. Pak už jen ručka.
Jj, nebrzdí to. Já jel jen na motor a ručku přiloženou horskou trasu přes 1100 metrů převýšení a docela dost zatáček shora dolů https://mapy.cz/turisticka?planovani-tr ... 83682&z=11
Běžící varovné blinkry, pěkně pomalu, dobře to dopadlo, naštěstí jsem ani policajty nepotkal. Ale znovu už bych nechtěl. A co auta s elektronickou ručkou? To je na odtah, co?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Tak. Toto se stane "jednou za sto let". A zrovna mi (teda bramborovi2): prasklá (zlomená) TRUBKA (ne hadice) k předním brzdám, zadní jsou zřejmě OK. Takže příčina odhalena, michla tam dá trubku novou + už dělá servis 180 kkm podle mého rozpisu. Tak snad budu zase brzo brmbrmbrm.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
pavproch píše: bramboro2: prasklá (zlomená) TRUBKA (ne hadice) k předním brzdám, zadní jsou zřejmě OK. Takže příčina odhalena, Michal tam dá trubku novou + už dělá servis 180 kkm podle mého rozpisu. Tak snad budu zase brzo brmbrmbrm.
Ne. Sem si to rozmyslééél (viz předchozí post Cayman NE) a protože brambor2 nafurt, nakázal sem Michalovi vyměnit i všechny brzd. hadice = bude to dělat až příští týden. Takže yezdím tím svým bývalým Skautem a ukrutně mě to nebaví, houpe se to, naklání se to, turbo-prodleva, slabé to je, mno aspoň, že to má fofrklacek.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Fčíl sem byl u Michala, brambor2 je n azvedáku, Michal ale tvrdil, že to neska (třeba pozdě do večera) chce dodělat. To sem teda zvjedaff, kdy zase budu brmbrmbrm (a brzdit!).
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Hmmm. Michal se neozval (sme dohodnutí, že bude volat on, já ho nemám "otravovat") = zítra jedu na cesty svou bývalkou (Oft Scout II. gen bez dálniční nálepky). No nic no.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Kruciš, sedím fprci (držím strážní službu, co jsem chtěl udělat uděláno = nudím se) a vymýšlím ftákoviny: brambor2 má standardní nádrž 63lt, nikde nikdo nenabízí větší. Neví někdo (nemůžu nic najít), jestli některý z tunerů nenabízí "dodatečnou nádrž na benzín" do kufru = bylo by fajn mít větší dojezd než ca 500-550 km.
EDIT: Kdosyk něco takového dělat musí, fčíl semi v paměti vybavilo, že dyž se jezdí "race across America" tak mají ty auta taky s dodatečnýma nádržema (a mám pocit že sem tam kdysik kdesik zahlíd i e90)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.