Na státní bordel jen dvě konkrétní ->
1. Kolega prodával před asi pěti lety návěs, co koupil ještě v 90s.
Chlap přijel, zaplatil, koupil, upadla mu náprava ještě cestou domů.
Nevadí, vyhadlovalo se, chlap 2 měsíce spravoval.
Došel na technickou a tam mu sdělili, že se stejným VINkem jezdí v republice návěsy rovnou tři
Soukromé vyšetřování ukázalo, že u výrobce návěsů (v současnosti táááááákhle velká renomovaná firma) byl v 90s šolich mistrů, že se občas nějakej návěs "ztratil", respektive udělal načerno po večerech a prodal bokem. No a kdo by se v 90s sral s VINkama, že
2. Přišel náš Ukrajinec, dělající u nás na HPP mraky let, že si koupil auto a že ho z úřadu vyhodili, že mu to nepřepíšou, protože a dál už nevěděl.
Vyrazil jsem do boje sám a vskutku jsem na něj to auto napsat nedokázal.
Ukázalo se, že chudák Igor už má, z nějakých procesních důvodů, už asi tři měsíce zrušený víza, vlastně v ČR už nemá co dělat a to že za něj náš holding celou dobu odvádí soc. / zdrav. je vlastně nějakej omyl.
Jeho UKR kolega si kupoval auto v úplně stejnou dobu, ale nechal si ho přepsat od bazarníka.
Bazarník přepis samozřejmě bez sebemenšího problému zařídil dokázal, navzdory tomu, že tenhle Igor II. měl ty víza zrušený taky.
MZ: Nic zajímavýho, je to na práci. Kdybych se přidržel wordingu HondaMana, tak je to šestimetrové kupé s klasickou koncepcí
Prozatím jsou dvě vyšetřovací verze:
1. Poslali blbě papíry už od výrobce.
2. Někde po republice jezdí buď "naše" auto se špatným techničkám, nebo naopak "náš" techničák, ale ve špatným autě.
Tak uvidíme.
Jo a mimochodem, přišla na to až financující banka, nikoliv chlapci od dealera sami.
To auto bylo předtím pár měsíců přihlášený na dealera, takže chlapci před prodejem museli absolvovat evidenčku.
Že by to STK úplně úplně k hovnu?
