pavproch píše: ↑úte 19 zář 13:34Z jiného soudeku: brambor2 (teda jeho N52B30) je přesný jak švýcary = každých 1000km = jeden litr CFS. Dneska sem zase dolíval.
Neska brambor2 překvapil - na 1250km si řekl "jen" o 3/4 litru CFS. Hezky!
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
(Platonický) povzdech (= nic kolem toho dělat nebudu): Kéžby tak brambor2 (jeho N52B30) měl taky "sport" režim (jako je v m4Zlikovi = je to silně návykové).
Fčera sem si ještě (letos naposledy) "sport" užil v m4Zlikovi, neska sem už (jen) brmbrmbrm bramborem2 a.... chybělo mi to, no. No nic, no, půlroku budu zase jen vzpomínat a tesknit.
(Před pár lety jsem zjišťoval, jestli to některá z tuningových firem nedělá a tehdy to nikdo nedělal. Škoda, no.)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
jaky mas interval vymeny oleje? 10kkm? 15kkm?
vymena oleje cca 5-6litru?
a pak dalsich 1kkm 1litr plus?
kdyz nepocitam tu spotrebu oleje, tak bych docela rad videl,
v jakem stavu jsou pistni krouzky, vyfukove ventily a katy.
pokud nemas pod autem rano louzi ojele, tak ty katy musi byt prochcane polospalenym olejem?
Já prostě nechápu, že to nedá k někomu kdo se vyzná a opraví mu to. Třeba tady se zdá že ví co dělá. Neznám ho ale na ig působí že ví o čem mluví https://instagram.com/vojta__matousek?i ... JuejRjNmRl
Nebo u nás jarax, prostě někdo kdo se na ty brambory specializuje. To nechceš aby se mělo auto dobře?
Budu se opakovat: Nebudu s tím (že N52B30 v bramborovi2 žere wolej) dělat nic, už kdysi sem to študovál na infernetu a převažuje obecný názor, že prostě některé N52 žerou a jiné (skoro) nežerou (viz N52B30 v m4Zlikovi - letos 8000 km = 0,5l CFS). Sleduju to, dolívám (ano správně, brambor2 má v podstatě furt čerstvý wolej) a NEVADÍ MI TO. Jo, výměny (wolej+filtry) á 15tis km.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.