Dyť má bejt na jaře v EU novej...
A nejsem si upe jistej, ale ten Mustang co "zatáčí" je až Mach1, Bullit je o barvičce a jiných kolech. Nebo se pletu?
Stepan píše: ↑sob 11 lis 16:36
Dyť má bejt na jaře v EU novej...
A nejsem si upe jistej, ale ten Mustang co "zatáčí" je až Mach1, Bullit je o barvičce a jiných kolech. Nebo se pletu?
Jako dobrej názorovej zvrat , ale Bullit je boží - super barva a ta řadička. 5.0V8 se svorem je pěkný v jakýkoli kombinaci, jen dokoupíš nějaký pořádný výfuk ať to zvučí. Švárá má mustang s 2.3l a ten taky nefunguje špatně, ale V8 to není...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
A co místo mustanga, m3 e92, točivá v8 a dá se to určitě pořídit i v krásné specifikaci a navíc už na tom člověk nebude tratit na hodnotě. (Jen to bude chtít mechanika)
M3 e92 bude vyžadovat úplně jiné servisní náklady než nový Mustang. A já pomalu přicházím do let, kdy cítím, že naplno tlačit na pilu u aut jako M3 je už moc. A jezdit s M3 na kochačku?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.