A jaká je výhoda toho ohřátí? Věříš, že za 4km s nižšími teplotními změnami opotřebuješ motor více než za 9km s vyššími teplotními změnami?
Škoda Superb iV a 5 km
Re: Škoda Superb iV a 5 km
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Škoda Superb iV a 5 km
Na BMW klubu byl jeden génius, co se svým obstarožním šestiválcem jezdil v zimě do práce oklikou, protože pak měl nižší průměrnou spotřebu 

black on black, petliter, jebem na too 

Re: Škoda Superb iV a 5 km

Jako vyplodit teorii že hybrid je na krátké trasy problematický a jako řešení navrhnout TSI se zdvojeným vstřikem je pozoruhodná mentální gymnastika.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Škoda Superb iV a 5 km
Vůbec se nejedná o mechanické opotřebení motoru. To je řekl bych zanedbatelné. Ale jak jsem psal, potřebuješ ohrát olej, aby se z něj odpařilo, co nejvíce paliva. S intervalem výměny mezi 15-30k km jsou tyhle krátký trasy pro oleje smrt. A to že 2x měsíčně ujede 200km bohužel není spása.
Papírově vypadá hybrid dobře, jezdím ve městě na baterku a dálky s motorem. Ale je tohle realita? Nebude se náhodou stávat, že tu a tam během 5km spustí motor a zase chcípne? To je naprosto výborné pro tu 1.4tsi….
A samozřejmě tohle je pouze můj názor, založen na zkušenostech ze servisu. Naprosto chápu že někdo chce mermocí iV, diesel, benzín a neřeší finanční náročnost atd.
V superbu není 100% nesmrtelnej motor na krátký trasy. Ale zrovna ta 2.0tsi 140kw má nejmíň složitou techniku a to dualní vstřikování je sice složitost navíc, ale zdá se že funguje a aspoň trochu oddaluje problémy na krátkých trasách.
Daily 1: Škoda Octavia III, 1.4TSI, CZDA
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
Re: Škoda Superb iV a 5 km
Když se budeme bavit o čistě spalováku, tak snad raději vyměním olej po 5000 km než abych venčil auto jen aby se zahřála náplň a odpařilo se z ní palivo a kondenzát.
U plugin hybridu nevím proč by se na 5 km trasách měl vůbec pouštět motor.
I u neplugin hybridu stále zůstane výhoda že celý teplotní management je navržen na specifické provozní podmínky. Motor když už poběží tak poběží v pásmu nejvyšší efektivity, nebude zažívat režim kdy musí dávat vysoký točivý moment v nízkých otáčkách apod. protže tohle vykryje elektrika.
U Toyoty to čtvrt století funguje.
Vůbec celá tato debata mi nedává smysl, prostě když potřebuju jezdit denně 5 km cesty a zároveň mít spalovák kvůli dlouhým trasám, je to přesně použití kde bude hybrid trpět nejmíň.
U plugin hybridu nevím proč by se na 5 km trasách měl vůbec pouštět motor.
I u neplugin hybridu stále zůstane výhoda že celý teplotní management je navržen na specifické provozní podmínky. Motor když už poběží tak poběží v pásmu nejvyšší efektivity, nebude zažívat režim kdy musí dávat vysoký točivý moment v nízkých otáčkách apod. protže tohle vykryje elektrika.
U Toyoty to čtvrt století funguje.
Vůbec celá tato debata mi nedává smysl, prostě když potřebuju jezdit denně 5 km cesty a zároveň mít spalovák kvůli dlouhým trasám, je to přesně použití kde bude hybrid trpět nejmíň.
Naposledy upravil(a) Zajda dne čtv 19 říj 19:26, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28600
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Superb iV a 5 km
volfi: nebude - lze navolit pouze EL režim, který 5 km zvládne hravě tam i z5
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Škoda Superb iV a 5 km
Brzká výměna oleje je řešení, ale kdo to reálně dělá…
A píšeš to tak, že s tím teoreticky souhlasím. Pokud jezdim na baterku je to do města ideální. Akorát se mi teda zdá, že stále je ta praxe jiná… v iV jsem nikdy nejel, takže nevím jak přesně se chová. Každopádně ty hybridy tady máme už dost dlouho a nezdá se mi, že maj zas tak obrovskou oblibu, právě asi kvůli složitosti. Upřímně by měl zajímalo jakej oser je třeba repasovat eDSG atd. Plus celková spolehlivost a cenová náročnost e-pohonu. Prostě ta vidina problémů obou světů je dost odstrašujicí.
A aby to nevypadalo, že jsem nějak zaujatej proti hybridům. Tak to fakt nejsem, já bych byl ideálni adept pro EV, elektro motor je nejlepší motor, co člověk vymyslel a jen ty baterie nejsou to pravý ořechový.
A píšeš to tak, že s tím teoreticky souhlasím. Pokud jezdim na baterku je to do města ideální. Akorát se mi teda zdá, že stále je ta praxe jiná… v iV jsem nikdy nejel, takže nevím jak přesně se chová. Každopádně ty hybridy tady máme už dost dlouho a nezdá se mi, že maj zas tak obrovskou oblibu, právě asi kvůli složitosti. Upřímně by měl zajímalo jakej oser je třeba repasovat eDSG atd. Plus celková spolehlivost a cenová náročnost e-pohonu. Prostě ta vidina problémů obou světů je dost odstrašujicí.
A aby to nevypadalo, že jsem nějak zaujatej proti hybridům. Tak to fakt nejsem, já bych byl ideálni adept pro EV, elektro motor je nejlepší motor, co člověk vymyslel a jen ty baterie nejsou to pravý ořechový.
Daily 1: Škoda Octavia III, 1.4TSI, CZDA
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28600
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Superb iV a 5 km
ano - odpověď je easy - kdybych chtěl hybrid, tak si koupím to nej, což je Toyota/Lexus.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Škoda Superb iV a 5 km
Mám praktickou zkušenost pouze s Hondou CRV e:HEV. A to je naprosto strašný. Kombinace cvt, spalováku a el. Se jim fakt nepovedla. Vyjedu z firmy, za městem při 90kmh najednou auto uzná že musí dobít baterie a začne točit 3000ot a připadáš si tam jak v trolejbusu (zvuk).
Daily 1: Škoda Octavia III, 1.4TSI, CZDA
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28600
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Superb iV a 5 km
nalejme si čistého vína - kdy naposled se Hondě něco povedlo?
Za mne tedy Legend, Prelude nebo Civic téhož data...
Za mne tedy Legend, Prelude nebo Civic téhož data...
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW