GTD + STI
Re: GTD + STI
Taky se pridam, Favosem jsem chytl srnku v behu na rit(jeji).
Sfina, ani se nezastavila.
Prave predni svetlo v hajzlu.
Sfina, ani se nezastavila.
Prave predni svetlo v hajzlu.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: GTD + STI
chystám se do autorizáku v 30kkm s STI, podle mě mi budou chtít měnit minimálně přední desky, možná i kotouče. Co jsem koukal tak zběžně zadek asi ne, ten vypadá ještě dobře.
Ale já to OEM už necu. Přinde mi, že to vůbec nebrzdí. Respektive brzdí, ale jenom asi tak prvních 20 kiláků, pak už ne. Jenom okresky, s přihlédnutím k tomu, že jsem lempl.
Jakýma deskama a případně i kotoučema by to šlo poladit? Tipy triky? Pánové z nejmenovaného servisu, který na základě zběžné rešerše považuji za OK, mi radí prakticky závodní Pagidy. To mi přijde overkill.
A když už jsem u toho, asi mi už letňáky nedají konec sezóny. PilotSporty, jako na naftový daily ( ), nebo něco jinýho?
Ale já to OEM už necu. Přinde mi, že to vůbec nebrzdí. Respektive brzdí, ale jenom asi tak prvních 20 kiláků, pak už ne. Jenom okresky, s přihlédnutím k tomu, že jsem lempl.
Jakýma deskama a případně i kotoučema by to šlo poladit? Tipy triky? Pánové z nejmenovaného servisu, který na základě zběžné rešerše považuji za OK, mi radí prakticky závodní Pagidy. To mi přijde overkill.
A když už jsem u toho, asi mi už letňáky nedají konec sezóny. PilotSporty, jako na naftový daily ( ), nebo něco jinýho?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5608
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD + STI
Skus kuknut Endless desky. Mame ich na M3 a aj iny tu z fora s nimi boli spoko
A gumy...ak si bol spoko s Michelin tak kludne do nich, ale zaujimavo vyzeraju aj GY Supersport, riesili sa tu...
viewtopic.php?p=223521#p223521
A gumy...ak si bol spoko s Michelin tak kludne do nich, ale zaujimavo vyzeraju aj GY Supersport, riesili sa tu...
viewtopic.php?p=223521#p223521
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: GTD + STI
NEvím teda co znemená, že to brzdí prvních 20km?! Nevaří se ti spíš brzdovka? Takže dát lepší + třeba opletené hadice?Stepan píše: ↑pát 28 črc 10:25 chystám se do autorizáku v 30kkm s STI, podle mě mi budou chtít měnit minimálně přední desky, možná i kotouče. Co jsem koukal tak zběžně zadek asi ne, ten vypadá ještě dobře.
Ale já to OEM už necu. Přinde mi, že to vůbec nebrzdí. Respektive brzdí, ale jenom asi tak prvních 20 kiláků, pak už ne. Jenom okresky, s přihlédnutím k tomu, že jsem lempl.
Jakýma deskama a případně i kotoučema by to šlo poladit? Tipy triky? Pánové z nejmenovaného servisu, který na základě zběžné rešerše považuji za OK, mi radí prakticky závodní Pagidy. To mi přijde overkill.
A když už jsem u toho, asi mi už letňáky nedají konec sezóny. PilotSporty, jako na naftový daily ( ), nebo něco jinýho?
Za mě jsou fajn gumy PSS nebo GYSS. Nevím co chceš za rozměr, ale pokud se dělá tak i ty nové contíky jsou asi fajn a nebo když nemáš v plánu okruhy tak i bridgestony mají být super (na okruhu se roztečou, narozdíl od GYSS)
Re: GTD + STI
Ty skoro závodní desky, je ale taky to jediné, co na čuněčí jízdu funguje, ale smiř se s pískáním. Pokud se s autem jezdí za každého počasí, semislick není úplně nejvhodnější, takže vybírat z UHP pneu, ten Michelin funguje dobře, jsem s ním spokojený.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
Mně na swiftu funguje sestava kotouče zimmermann a desky hella pagid.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: GTD + STI
Nebudu se tvářit, že tomu rozumím. Takže jenom lidsky popíšu, že pedál najednou začne být měkkej (oproti abnormálně tvrdýmu za "běžnýho" stavu), jde prošlápnout prakticky až na podlahu, kam bych ho normálně vůbec neměl sílu dotlačit, a navzdory tomu se v tu chvíli musí brzdit i ušima, potažmo nějakou prasečí prací s volantem, protože to prostě nebrzdí.
Je zajímavý, že se to většinou stane hrozně rychle, respektive necítím tam postupný vadnutí. Jednu zatáčku dobrzdím normálně a hned do navazující už bych se nevešel. Přitom se nebavíme o žádný extra střelbě ve smyslu dosahované rychlosti (ze které by se pak muselo brzdit), na mých oblíbených úsecích se většinou jezdí maximálně na trojku.
Řeším desky, protože budu potřebovat měnit desky. Nerad se vrtvám v něčem, co funguje. Respektive vyhazovat nedojetej spotřebák se mi úplně příčí. Tzn. i kotouče případně prvně dojedu a pak se budu pídit po nějakých lepších.
Jestli za to můžou hadice / kapalina, upřímně nevím. Uvidím, co mi klucí v autorizáku sepíšou "na výměnu" a pak začnu pátrat po alternativách, respektive navštívím nějaký odborníky.
Edit: Ještě pánové při nějaké předběžné konzultaci zmiňovali desky Haw? O nich někdo někdo ví? Páč stojí tak třetinu toho co Pagidy.
jerry: Na GTD jsem se tím vůbec neměl čas a chuť se tím zabývat, takže jsem koupil v místních autodílech nějaký Zimmermanny co měli zrovna skladem a platil jsem asi 950 korun i s daní. Na obalu byla šachovnice, takže závodní specka očividně. A je to teda hukot. Jedinej problém s brzdama jsem měl, když jsem valil po tvým domácím kraji, z Nýrska na Sušice. Ale to mi taky ukazovalo volej ke 120 a obecně se zdálo, že vadnoucí brzdy jsou už ten nejmenší problém
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Tipnul bych to na vodu absorbovanou v brzdovce, po zahřátí na určitou teplotu se voda mění v bublinky a nebrzdí to, protože stlačitelnost plynu je násobně větší než kapaliny. Vyměnit brzdovku než zkorodují válečky, pokud se tak již nestalo.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: GTD + STI
Pokud nejsou desky sjetý na plech, tak by snad oem materiál u sti měl fungovat ne? Bych nejdřív odstranil ten propadající se pedál a pak řešil kotouče a desky. Prostě klasický kombo: odolná brzdovka, opletené hadice a dobrý desky. Hawk (plus a pak dtc-30) mám na miatě a dobrý, ale sti je mastodont, tak nevím.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).