Na druhou stranu jestli má auto vydržet až do smrti, proč postupně nevyměnit původní díly za nové?
Zas tak velké částky to u Pandy asi nebudou...
Aspoň to nebude taková nuda jako s běžně fungujícím autem, nepřiotrávíte se vzduchem v Oßtravě a navíc podpoříte místní provozovnu.
Takže sem udělal roznodnutí - kočkopsa: Michal dostal povel vyměnit lambdu (naslepo) a dyž to nepomůže, pojedu do do autorizáku (AF centrum v Ově). Protože sem pesimista, už si i připravuju maila/objednávku na pana Richtára, co po něm vlastně chcu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Tak výměna lambd proběhla (rychle a bezbolestně), ale .... eeeee, sotva sem vyjel od Michala (opravdu, sotva 300m) zakuckala a spadla do nouzáku zas. Takže v lambdách to nebylo. Spal sem tu, že dyž to nepomůže, tak diag v autorizáku ale Michal mě přivedl na další věc, která je tam ešče původní a mohla by to být - umírající palivové čerpadlo, tak fčíl váhám, esli ten autorizák nabo ešče jeden hokus-pokus-omyl.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše: ↑ned 21 kvě 16:46
Dík za (ostřeji formulovanou) radu. Já si tady stěžuju hlavně NATO, že se nemůžu rozhodnout kterou cestou se vydat.
Jeď do autorizáku, ten Tvůj Michal si s tím evidentně neví rady (nic proti němu, ale univerzální mechanik nikdy nebude znát všechny špeky, jako autorizák). Možná zbytečně vymýšlíte vymyšlené.
Znám osobně dva mechaniky (jeden v Česku, druhý v Bavorsku), kteří opravují na bavorákách věci, se kterými si autorizáky neví rady. A když jsem měl první O1, tak odešlo benzinové čerpadlo a autorizák než na to přišel, tak objednal zbytečně dokonce i novou ŘJ. Tohle je servis od servisu, mechanik od mechanika. Ale v tomto případě bych každopádně zkusil jiný servis, abych znal jiný názor.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.