pavproch píše: ↑čtv 04 kvě 17:27
Já si toho fšimnul (= došlo mi to) až doma (teda fprci, dyž sem parkoval). Bude se ale s tím dát žít.
Nechce sa ti s tym uz natahovat ? Ak to tam auto malo mat, tak zial zle objednali a holt vymenit. Mne tiez uz menili dvakrat celne sklo a vzdy som si dal pozor, nech to tam je - tiez mam ten zeleny,alebo modry solarny pruh, alebo ako sa tomu nadava
pavproch píše: ↑pát 24 bře 11:52
brambor2 je nemocný = napalubce nic nesfítí, motor jde pravidelně, sametově ale nemá vůbec žádnou sílu
Tak, circa měsíc byl klid a před chvílí mi brambor2 přestal jet zas = už je u Michala, bude se v něm osciloskopem hrabat. A já budu místo toho yezdit m4Zlikem = ne žebymi to vadilo, no.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
DISY jsou tam nedávno nové.
Michal semi neska neozval, buď se k tomu ešče nedostal nebo prozatím nic nezjistil. (Ale jeto fajn yezdit m4Zlikem - nežene - neska bylo totiž hezky.)
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Tak Michal už brambora2 odvezl na tu diag osciloskopem, další zprávy ale bohužel nenisu (prozatím).
Jinak teda člověk si začne toho co má vážit až když to nemá - brambor2 má po úpravách podvozek tuhý "jak prkno". Dyž ho nemám, neska sem musel jet jednu zatáčkovitou trasu (mou bývalou) Oct. II Scout - tfuj, to se houpe a nedá seto do rychlejší zatáčky vůbec položit/ohnout, má to hned tendenci jít po tečně ven. Já už zase scu brambora2 (nebo aby přestalo scát = m4Zlika).
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Lidé u kterých by to padlo na úrodnou půdu už budou v penzi
Dnes je to o elektrifikaci, SUV, co největší bobří mřížce a ambientním osvětlení jak v bordelu.