Majitel tahače ostrouha. Škodu na autě mu asi někdo někdy nějak zaplatí, ale zbytek bude mít asi pesek.
Majitel mercedesu tam je asi jedno, jestli to je v Polsku rozebrane na díly, nebo to je rozebrane na díly na d8. Tam bude dost pravděpodobně gap, takže “jen” čekání na nové, finančně by to mělo byt OK.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
petr_riha píše: ↑pát 21 dub 19:14
Majitel mercedesu tam je asi jedno, jestli to je v Polsku rozebrane na díly, nebo to je rozebrane na díly na d8. Tam bude dost pravděpodobně gap, takže “jen” čekání na nové, finančně by to mělo byt OK.
Ne nezbytně.
Nijak k ničemu nenabádám, ale nejhorší je auto, co začne hořet a nedohoří, nebo auto co někdo ukradne a pak ho nedejbože vrátí.
V prvních případech je to totiž "jasná" totálka a není se o čem moc dohadovat. Tady němcovi hrozí, že se mu to pojišťovna ještě pokusí opravit. A místo zánovního auta bude mít nabořenou mrdku opravenou v diskutabilní kvalitě...
Já právě jo. Už na místě spousta výdajů. Zajistit doručení zboží, nejspíš překládka na jiný návěs, zajistit odtahovku, vybrat servis kam nechat odtáhnout. To všechno jsou náklady v desítkách tisíc hned ten první den, možná i kilo to může stát. Potom čekáš v servisu až policie vyřeší pojišťovnu a servis si na tebe udělá čas. S pojišťovnou se samozřejmě budeš dohadovat o všech nákladech na opravu a co je nejdůležitější, budou ti chladnout důležité kontakty. Pokud hned seženeš náhradní tahač, tak máš šanci to přežít. Záleží ale jakou máš finanční rezervu všechno musí zapadnout. To vše proto, že kobra 11 se rozhodla využít tě jako němou barikádu.