Můžu přispět jako uživatel už třetího Karoqa v řadě (s malou přestávkou v podobě Kamiqa, který se ukázal byt příjemným překvapením). Auto jsem si nevybral, co firma dá, tím jezdím.
První dva kousky byly 1.5TSI DSG ještě předFL, výbava style+, cena někde kolem 800tkč. Motoricky to nebyla žádná hitparáda, ale když to člověk držel pod krkem, tak to i docela jelo. Zatáčky na 17’ kolech cca to co zmiňuje HM, ale když si člověk zvykl a neměl v autě protestující spolujezdce, dalo se s tím přesouvat docela dynamicky. Jinak podobné pocity, to auto není vyloženě špatné, ale je to tak pro matku s dětmi, pro mne, který jezdim 90% času sám, nesmysl.
Momentálně mám poFl 2.0TDI 110kw DSG 4x4. Výbava style exclusive, takže už neni moc co připlácet, cena někde lehce přes 1mio. Přijemné je DCC, zejména když chce člověk jet trosku svizneji. Co mi ale vadí je chování motoru, kdy v rychlostech cca do 100kmh má auto slušný odpich díky kroutaku, ve městě na starty z křižovatek ideální. Jakmile ale přeleze zmíněnou hranici, tak pružné zrychlení jde do kytek a někde kolem 170kmh ukáže na palubce pomyslný prostředníček a další zrychlení se moc nekoná. Ve stejných zejmena dálničních úsecích jela ta 1.5 snad lépe.
Pro oba společně mi pak nejvíc vadí ten podivný posaz za volantem, je to něco mezi sezenim na záchodě a na nepohodlné židli. V žádném jiném autě jsem neměl takový problém najít pohodlnou pozici za volantem, kdy na nej zároveň rozumné dosáhnu a nejsem narvany moc dopredu.
Jo a jezdim s tím cca za 8-9, nezávisle na motorizaci nebo palivu
