Včera jsem našel recenzi Honzy Koubka na i20N a vytýká pomalý pokles otáček po odstavení plynu

Stejné jsem našel na anglickém webu, kde to vytýkali i novému Swiftu
https://www.carthrottle.com/post/suzuki ... -beat-hot/ Můj současný Swift při meziplynu dolů také někdy drží vysoké otáčky a je to jedna z mála věcí, co mi na něm vadí. Ve vláknu Suzuki se o tom psalo. Angláni nejsou ani nijak nadšení s chutí do otáček turbo motoru u Swifta.
Nakonec se těším, až se někde svezu s S1

Na tu jsem našel spíše chválu kromě ceny, která byla tehdy vysoká. Dnes je to úroveň základní oktávky s lepší výbavou

V německé srovnávačce předčila o třídu výše posazený Golf GTI
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... -gti-test/ Vzhledem k tomu, že šla na trh už ve 2014 (Swift ve 2017, i20N ve 2022), tak bude z těch 3 nejméně zasažena euronormami a asistenty.
S1 by mohla být ještě jakž takž normální auto s klasickou palubkou, funkce se ovládají knoflíky a tlačítky, budíky mají mechanické ukazatele, auto má mechanickou ruční brzdu, manuální převodovku a snad ještě tolik "neudušený" motor

„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.