nevím na jakém matroši v Ingolstadtu jeli, když ladili tu V6 TDI.. dnes jsem zase jezdil s E400d stejný ročník jako moje A6 a to se chová tak hezky (dřív bych řekl normálně) - přidám plyn -> auto zrychlí. v Audi přidám plyn, nic se neděje, pořád se nic neděje, přidám víc, pořád nic a pak kopanec. Nejlepší když někoho vezu, to jsem za úplné kopyto
Brus: nauč se jezdit Já v té biTDI udělal 270t km a neměl jsem jediný problém. Mergly jsem si dával ke snídani kdykoliv a kdekoliv
400d vůbec nejede zle, ale to, co popisuješ, se fakt neděje...
80 kW je docela rozdíl a to nemluvím, že tam bude rozdíl minimálně 100 Nm.
jako ZF je asi lepší než jakýkoliv DSG, ale zase tak markantní to nebude, nehledě nato, že převodovka se "učí" styl jízdy od řidiče a zbytek kurví "emise"
naopak bych mohl hanět třeba A/B/CLA vs. A3 ať už motoricky, převodovkou, asistenty, ale překvapivě zpracováním, ovšem každému vyhovuje něco jiného
Srovnáváš nesrovnatelné... Ten výkon asi úplně roli hrát nebude, ale krouťák ano. Resp jeho možnost využití. Audi také bude laděné víc do športová.
Se 170kW jsem nejel, jenom 210 a to tedy řadilo úplně sametově
krouťák v tom má určitě velkou roli. ale 50TDI je tim zpoždenim známý. ale jak jsem psal, převodovka do S a je po problému. případně si občas pomoct pádlem.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
řidičBOB píše: ↑stř 22 úno 10:37
Srovnáváš nesrovnatelné... Ten výkon asi úplně roli hrát nebude, ale krouťák ano. Resp jeho možnost využití. Audi také bude laděné víc do športová.
Se 170kW jsem nejel, jenom 210 a to tedy řadilo úplně sametově
s tím jak to řadí vůbec nemám problém. Asi jsem to špatně popsal a strhl tady zbytečnou diskuzi