Vrooom píše: ↑úte 20 pro 20:03
Ale teda Evo a fikus RS jsou jediný 4WD co jsem viděl naživo, že se přetáčí narozdíl od STI a GR yarise.
Jak jsem už několikrát říkal, já jsem blbej řidič, ale...
Když se to v STI hodí do "AUTO -", tak to, pocitově, funguje tak, jak bych si představoval RWD. V zatáčce volantem víc dovnitř a přidat plyn = přetáčivej smyk. Z červený na semaforu se to na (na sněhu a na jedničku) odhrabe normálně dveřma napřed. Při jízdě rovně, na sněhu, se to od +- 4000 otáček normálně utrhne zadkem. Pocitově je i nějakej rozmáchlejší smyk taženej předkem, ne že by se to valilo přes všechny 4 kola.
A teda, opět s důrazným PRÝ, se pro 2018 změnil středovej diferák, kdyuž není mechanickej, ale elektrika. Tzn. to, co se Ing. skácel snažil těch 20 let naladit, to auto teď má v základu.
Ale já s žádným silným RWD na sněhu nikdy pořádně nejezdil a jinou Imprezu než tu svojí nikdy neřídil. Tak mě berte s rezervou
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)