Já přesně ty s tou baterií koupil a hned zase dal pryč - jsou (pod patou) víc než centimetr tlusté (vepředu ca 6-8 mm) a tímpádem mi tak moc zmenšovaly prostor v botě, že sem se do nich nevlezl + ještě mi i vadilo, že pod patou není ta vložka profilovaná ("kolíbka") - je plochá a jak mám problém s kotníkem pr. nohy, tak mi ta noha neseděla pěkně v botě (sjížděla na stranu).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
To nepomůže, protože teplo v botě / rukavicích závisí na tom jak se ti daná končetina prokrvuje. Když tam není teplo, které má ta bota udržet, tak prostě není. Někomu se v zimě kapiláry zúží dřív než jinému. Klasická reakce organismu. Jen u někoho to začíná při -20° a u někoho při 0.
Přes 10 let jsem si říkal, že bych si rád koupil 29" a nakonec jsem tenhle rok neodolal a konečně koupil . Není to žádný ultra-bike, je to "jen" na deore a ještě jsem si tam dal pevnou vidli a bezduše, ale pro mě super bike na to moje cyklistění po jizerkách.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
pp: mám to v zásadě jen do jizerek na štěrkový cesty a sem tam do lesa, ale žádný bláznění (mám už svůj věk a vím jak dlouho srůstám, když se něco nepodaří ). Jako odpružení mi kvůli komfortu stačí větší objem pneumatik na nižším tlaku a ta vidle je taková příjemně tuhá a o víc jak 1kg lehčí. Mám to v L-ku a jak je to na fotce, tak to má 11,3kg.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).