Fasther píše:Otázka je jednoduchá - jak se rozjíždíte do kopce a jak by jste doporučovali se rozjíždět vzhledem k autu a i ostatním účastníkům silničního provozu.
Co jsem si všimnul jsou v zásadě dva způsoby - s ručkou a bez ručky. S ručkou je to asi každýmu jasný - stojím v kopci se zataženou ruční brzdou a pomalu pouštím spojku přidávám plyn a pouštím ruční brzdu.
Potom je tu bez ručky - stojím na brzdě - spojku si dám téměř před záběr - pustím brzdu dám plyn a pouštím spojku a pak s malou variací - pouštím brzdu a přidávám plyn. Co je podle Vás nejlepší? A jak to děláte vy? Jde mi hlavně o prudší kopce, případně o těžší auto se slabším motorem.
Díky
S ruckou jsem to neumel nikdy, ani v autoskole, byla to pro me proste tezka koordinace....v tech peti pripadech, kdy jsem pak v zivote jel s manualem, mi daleko lepe slo normalne...drzim brzdu a spojku, poustim spojku, citim, ze spojka zacne zabirat, pustim brzdu a jdu na plyn za dalsiho pousteni spojky...to je jediny zpusobe, jaky zvladnu a nikdy jsme pri tom ani necouvl
tím se pro mě vyjasnila záhada tvého automatismu... jseš prostě lempl na pravou ruku a její koordinaci se zbytkem těla. (toho lempla neber jako urážku)
umele oplodneni je komplikovanejsi cesta Navic sex plyne nejak prirozene, nemusim u toho myslet na nejake nadbytecne veci prave To je jako bys pri tom sexu chtel jeste uplest salu
Caddy píše:umele oplodneni je komplikovanejsi cesta Navic sex plyne nejak prirozene, nemusim u toho myslet na nejake nadbytecne veci prave To je jako bys pri tom sexu chtel jeste uplest salu
tak fajn je to jako sex se třemi kondomy... ano něco to dělá, ale jen jedna strana ví co
Jinak jak tady někdo říkal ten automat, že ten to drží v kopci automaticky -- tak automat je něco zcela jiného než manuál - spojka tam defacto není (teda je ale s tou klasickou nemá krom přenosu síly asi nic společnýho)
Caddy píše:Automat to tak drzi defaultne a najede statisice Nevidim v tom zase tak zasadni problem
Ad stání v kopci pomocí spojky
Já s automatem nemám zkušenosti, ale není to náhodou tak, že stejně jako u manuálu v kopci prostě držíš brzdu a až se chceš rozjet prostě přendáš nohu na plyn a jedeš? Já bych to teda viděl spíš na nepochopení z mé strany, protože je kravina, aby řidič na nic nešlapal a automat držel v kopci auto pomoci spojky na volnoběh.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Tak klasický automat je stále v miernom zábere, preto keď chceš stáť na mieste (so zaradeným D) musíš stáť na brzde inak sa auto hýbe... (tu nezabudnem ako mladá vystupovala z MB E nechala zaredené D a už bola takmer vonku keď si všimla, že to auto ide a strašne sa tomu divila ) V kopci (záleži v ako strmom a aké auto) to má sily tolko aby to udržalo na mieste s tým miernym záberom...
Caddy píše:umele oplodneni je komplikovanejsi cesta Navic sex plyne nejak prirozene, nemusim u toho myslet na nejake nadbytecne veci prave To je jako bys pri tom sexu chtel jeste uplest salu
tak fajn je to jako sex se třemi kondomy... ano něco to dělá, ale jen jedna strana ví co
furt ale zapominas, ze ja nejsem rallye jezdec, ja rad pohodu, hezkou projizdku, kochani
pokud pouzijeme opet sexualni primer, tak to je jako kdybych tu vypravel o romantickem milovani na plazi pod palmou a vy pritom byli vyznavaci BDSM
Naposledy upravil(a) Caddy dne sob 28 kvě 12:03, celkem upraveno 1 x.