Preco nie? Smelo do toho. Tu je krasne vidiet v com ma ocividnu vyhodu Tesla a vyborna aerodynamika sedanu oproti povedzme ID.4, ktora dosiahne podobnu maximalku akurat tak vyhodenim z lietadla a ktoru sa mi horko tazko darilo dostat pri normalnych rychlostiach pod 250 Wh na km
A konecne niekto kto ten vykon ponukany el. aj realne vyuziva, lebo zatial 95% el. aut (a to aj Tesiel) co stretavam tak sa po dialnici plahoci tak 100-110 km/h
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Vlákno za kolik jezdíte s elektromobilem si raději založit zatím nedovolím
18km okresky, zbytek dálnice
57km okresky, zbytek dálnice, u hranice stání pár minut a celkově vyšší provoz
Já si furt říkal, že mi nějak nevychází ty spotřebované kWh a velikost baterky a pak jsem si všiml, že je to LFP . Jediný, co nechápu, je ty driven vs. rated kilometry. Driven budou skutečné a rated jsou nějaké potenciální kilometry při těch spotřebovaných kWh, pokud by člověk jel "normovaně"?
Přesně tak, ale tyhle screeny jsou z appky třetí strany (Teslafi). Dali to tam asi proto, že auto samo ukazuje primárně rated dojezd (nebo procenta, můžeš si vybrat) bez ohledu na to jakou si měl předchozí spotřebu a až po prokliknutí do detailního zobrazování spotřeby je možné vidět dojezd na základě předchozí jízdy.
56/66% mi logicky dává smysl jako zbývající baterka, ten rozdíl pod tím začátek - spotřeba. Ale jaksi mi to nevychází, protože za 2 hodiny jízdy nespotrebujes 10% baterky. Co to tedy znamená?
Jinak ta cestovní rychlost se mi líbí, to by bylo možná s trochou štěstí už použitelné. Jen ta cena.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
mattonecz píše: ↑úte 08 lis 12:34
Logicky je to kolik baterky se spotrebovalo. 16.7kwh pri 120prumer je pekny. To je 3?
Jako ze bylo spotřebovano 56, resp. 66 procent? Bral jsem to jako koncový stav. Kdybych dobiiel, budu mít spotřebu 130% (nehejtim, ptám se, ten údaj mě zaujal).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Je to 3 a Mattone to chápe správně. Červeně znázorněný objem baterky je úbytek baterky za konkrétní jízdu, tedy 56% a 66%.
Ta první rychlejší jízda byla z kopce, být vše stejně ale po rovině, tak to tipuju k 18 kWh, nicméně stejně super. Ale taky to byly dobrý podmínky, docela jsem zvědavý co to bude dělat v zimě
Celkom cool napad, https://www.citytransformer.com/.
Twizzi mi prisiel vzdy zaujimavy, ale zas to zlyhava na rovnakych dvoch frontoch. Maximalka 90 je proste malo (uz nad 70 to v realite bude problem dostat) a tym padom to neni pre cezpolnych, ktori su ti ktori tie mesta "zahlcuju autami" a cenovka od 13000€ je druhy klinec. Takto to je zas odsudene na nejake sharingove platformy, kde to ako projekt dozije rovnako ako stav tych povozov po roku uzivania...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...