Sajmik píše: ↑sob 13 srp 15:46
ctrl_j píše: ↑sob 13 srp 09:14
Tak to leda az bude prikazem jezdit nejmene ve dvou, jinak je to holy nesmysl. Mimochodem v Enyaqu ci GTX si pres ten centralni displej pred jizdou klidne muzu hodit hadr, protoze to co potrebuju, mam v panelu nad volantem ci HUD.
Chtel bych videt jiny auto, kde se pri homologaci udelalo tolik kompromisu. Zmineny tlacitko varovnych blikacu zcela mimo zorny pole? - WTF. Ovladani intenzity steracu na dotykovym panelu v podmenu? - Are you crazy?
Ovládání intenzity stěračů může být trvale na spodní liště, takže ne v podmenu. Zároveň je možné ovládání vyvolat tlačítkem na konci páčky blinkrů, které ovládá jednostěr a ostřik - plus stěrače mají samozřejmě auto funkci.
Jo a taky to jde ovládat hlasem
Na listu si to muzu dat to jo, lec absurditu zapinani steracu pres LCD to nijak nezmeni.
To je tak, kdyz ses vyrobce co prvne slohne komplet system ovladani i s packama Mercedesu a pak abys dokazal svetu, ze uz to umis, zacnes tvorit neco co jde absolutne proti stoleti vyvoje.
Neco jako kdyz se Faltynek vozral, nakreslil dvacet (prakticky stejnych) obrazu a ted si mysli, ze je vytvarnik.