Obecně lze konstatovat, že vývoj v Evropě malými, ale neustálými kroky spěje ke stanovení společné nejvyšší dovolené rychlosti na evropských dálnicích na 120 km/h, nulové toleranci překračování rychlostních limitů a mnohem větší spolupráci při postihu zahraničních přestupců. Opatření v tomto směru budou bezesporu nutná pro splnění cíle stanoveného 4. akčním plánem EU pro zvýšení bezpečnosti silničního provozu do roku 2020. (už chybí jen socialistický závazek a pětiletka – mladší si vyhledají význam na internetu)
Obecně lze konstatovat, že vývoj v Evropě malými, ale neustálými kroky spěje ke stanovení společné nejvyšší dovolené rychlosti na evropských dálnicích na 120 km/h, nulové toleranci překračování rychlostních limitů a mnohem větší spolupráci při postihu zahraničních přestupců. Opatření v tomto směru budou bezesporu nutná pro splnění cíle stanoveného 4. akčním plánem EU pro zvýšení bezpečnosti silničního provozu do roku 2020. (už chybí jen socialistický závazek a pětiletka – mladší si vyhledají význam na internetu)
hustě... ale pod zájmem o "bezpečnost" se krásně spojí informace o obyvatelstvu jednotlivých zemí a veškerá zbylá suverenita půjde tak leda do konečníku
Smrťák píše:2020 už nebude zkurvená EU existovat.
Kéž by to tak bylo... Bohužel to se nestane, všechno už to stálo moc peněz a směruje to tam kam má... A za 10let budeme ještě v dobrém vzpomínat na doby minulé
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Co to je za agitační článek? To má být nějaký nezávislý rozbor? Vžyť je to neskutečně zaujatý... Co lidi vede k tomu, aby psali takhle orientovaný články? Copak si už fakt nikdo neváží svojí vlastní svobody a klade ji pod falešný pocit bezpečí? Špatně je mi z toho...
K poblití, za chvíli bude Švýcarsko s jejich silniční buzerací na evropský poměry ještě učiněný ráj. A ideální místo, kde čekat, až půjde EU do háje. I s dopravními experty.