@bastien Třeba u Enyaqu nemáš na výběr, když šlápneš na brzdu, začne auto nejdřív rekuperovat a až když zatlačíš na pedál víc, tak začne brzdit brzdami, méně citliví řidiči si toho přechodu ani nevšimnou, obzvlásť při vyšší rychlosti, případně si můžeš přepnout z D na B a bude to fungovat jako Tesla, kdy při povolení plynu je max. rekuperace. U Tesly to ale vypnout nejde

Proto má Enyaq vzadu buben. Díky tomu, nebude muset člověk, který jezdí hodně na rekuperaci do servisu na výměnu zadních brzd. Novináři sice prskají, ale jenom protože to jsou ignoranti a neví že buben má při stejné velikosti větší brzdný účinek, jelikož u něj narozdíl od kotoučových brzd dochází k samozesílení. Problém bubnu je chlazení, který ale není problém u elektroaut, které odlehčí rekuperací.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.