Bych zvolil jednodušší variantu a nehrabal do koleček, kup od toho chlápka převod a kup si od MFactory novou špéru. Sice říkají že cusco je prakticky bezdúdržbový, ale taky se říká že alfa je spolehlivý auto
 a přeci jen je to pořád lamela. Za 25t máš myslím novou MFactory ne, tak proč to pokoušet. Převod by asi mohl být v cajku. A 4t rpm ve 130kmh na 6ku je podle mýho v pohodě, Ignis točil 4,1t a bylo to cajk. Ad. ceny: posílám SZ.
 a přeci jen je to pořád lamela. Za 25t máš myslím novou MFactory ne, tak proč to pokoušet. Převod by asi mohl být v cajku. A 4t rpm ve 130kmh na 6ku je podle mýho v pohodě, Ignis točil 4,1t a bylo to cajk. Ad. ceny: posílám SZ.edit: a pokud teda můžu radit, tak za mě radši LSD než převod. Sice to s převodem víc pojede, ale tu špéru cítíš v každý zatáčce a je to fakt super.


 . Jinak se ale drží statečně, na to jakýmu režimu musi vzdorovat, je to miláček
 . Jinak se ale drží statečně, na to jakýmu režimu musi vzdorovat, je to miláček 

 ).
 ).