Benzínová jednotka 1.8tsi od Folxvágnu je po cca 120t km zralá na generálku?
Soukromí vlastníci musí být nad takovou mírou jakosti a odolnosti nadšením bez sebe.
Das Qualität is das beste Rezept, jak říkal jeden známý doktor Ötker z reKLAMy.
pavproch píše:Zítra shodíme výtlačnou hadici za turbem a uvidíme, esli je zevnitř zawolejovaná, dyž jo, tak na vrakáči koupíme turbo, dyž nebude, tak kolega dostane novýho Skautíka (a tenhle zůstane na lítačku okolo komína než se rozpadne popř. neprojde ME).
Hadice sou vevnitř od woleje ale po sundání víčka na víku motoru to má tendenci scípnout = tlakuje to i skrz kroužky. Generálku teda dělat nebudeme, koupím mu novýho skauta.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
nerozumím tomu víčku od oleje.. jakože sundáš víčko od oleje = začne se to dusít = tak jakože motor KO? V tom případě bych rád poznamenal, že otevření víčka za chodu motoru nedělá dobře žádnému motoru. Naopak to, že to hned chytne jiný chod, je normální projev.
souhlas. Mimo to, spotřeba oleje a tlaky kolem kroužků spolu nemají moc společnýho, spotřeba oleje může být ikdyž auto má perfektní tlaky, stačí aby byly zapečené stírací kruhy, ty totiž nemají vliv na tlaky.
Lepší než zkoušení víčka by bylo postě ty tlaky nechat změřit a vidělo by se. To je záležitost 15 minut, když někdo ví co dělá.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Ten skautík (EA288, 1,8TSI, 118kW, 240 tis km) bude mít fčíl servis (řádný á 15tis km) - normálně do něj liju Millers 5w-30, co myslíte (dyž tak moc žere wolej) - nezkusit do něj nalít něco hustšího? (10w-60 ?? - bude jaro/léto = těpleji, tak by to studeným startům nemuselo vadit + třeba bude ten hustší papat míň) ???
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.