Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vroom: Zvlastni
Ja nerikam, ze z aut nemam zadny vizualni dojem, to mam, treba zrovna Z3MC je pro me krasne auto. Ale kdyz sedim za volantem a ridim, vnimam jen jak se s nim jezdi. Urcite se muzeme bavit o tom, jestli z funkcniho hlediska neexistuje stejne dobre auto, ktere lepe vypada, pak je ot jiste plus, ale zrovna 130i je tak specificka, ze zadne jine takove auto neni. Takze pokud se nekomu dobre ridi zrovna to, je to pro nej to nejneobycejnejsi auto pod sluncem 
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Už jsme dost OT, ale 130i je náhodou nádherné a nevšední auto. Tohle je pro mě jednička snů - nejkrásnější mezi ostatními BMW její generace...


Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Moc pekny, ale k dokonalosti tomu chybi predni naraznik z coupe, ktery je imo o dost lepsi ac se lisi jen v detailechvasco píše:Už jsme dost OT, ale 130i je náhodou nádherné a nevšední auto. Tohle je pro mě jednička snů - nejkrásnější mezi ostatními BMW její generace...

i kdyz mozna uplne nej je performance

A at nejsem uplne OT tak pridam par obrazku porsche. (vim, ze na obrazcich je RUF


btw co by ste chteli radsi 993, nebo 997, ktera je modernejsi
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Sice se občas na 350Z mrknu, ale těch cca 1560kg, mě vždycky spolehlivě odradí. Ne ani tohle není cesta. Radši uberu koně než abych přidával váhu. Absolutní výkon pro mě není klíčový. Co je pro mě důležitý je poměr výkon/váha kvůli zrychlení v nízkých a středních rychlostech. Přes 200 jezdim minimálně. Takže v principu když budu chtít auto s 200k/t, vždy dám přednost autu s 200k a 1t hmotnosti před autem 300k a 1,5t.pjanda píše: A co 350/370Z?
Co se show týká, vždy jsem vlastnil sleepery na kterých není moc poznat jak jedou (Swift GTi, Cupra 1.8t, Sunny GTi), tahle filozofie mi i vyhovuje a nemám problém v ní pokračovat dál. Nemám potřebu aby mě auto okouzlovalo svým designem. Přemýšlení o autech typu Z4 coupe, Boxster S, S2K souvisí spíš s myšlenkou vyzkoušet něco sportovnějšího než jsou HH nebo trojkový sedan. Namyslím ani tak číslama jako celkovým projevem.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
993 RSbtw co by ste chteli radsi 993, nebo 997, ktera je modernejsi

RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
První RS bych chtěl úplně nejraději. Ve žlutý a s modrým psaním 
Slow and serious
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já teda musím u auta pro radost MILOVAT i to, jak vypadá a taky mi musí být přinejmenším sympatická jeho značka. Pokud mi auto nic neříká vzhledově, tak bych si ho jako víkendovku nekoupil. Totéž kdyby některá značka kterou opravdu nemusím (řekněme některá japonská nebo korejská) vyrobila jinak dokonalé auto, asi bych si ho nekoupil.pjanda píše:Vroom: ZvlastniJa nerikam, ze z aut nemam zadny vizualni dojem, to mam, treba zrovna Z3MC je pro me krasne auto. Ale kdyz sedim za volantem a ridim, vnimam jen jak se s nim jezdi. Urcite se muzeme bavit o tom, jestli z funkcniho hlediska neexistuje stejne dobre auto, ktere lepe vypada, pak je ot jiste plus, ale zrovna 130i je tak specificka, ze zadne jine takove auto neni. Takze pokud se nekomu dobre ridi zrovna to, je to pro nej to nejneobycejnejsi auto pod sluncem
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Rozumim. U me idealni auto musi umet oboji, tj. zvladat aktivni pomalou i velmi rychlou jizdu. To treba 911 umi velmi solidne, jakkoli znam auta mrstnejsi pri nizkych i stabilnejsi pri vysokych rychlostech. Je to zkratka takovy dobre snesitelny kompromis.d1.8t píše: Sice se občas na 350Z mrknu, ale těch cca 1560kg, mě vždycky spolehlivě odradí. Ne ani tohle není cesta. Radši uberu koně než abych přidával váhu. Absolutní výkon pro mě není klíčový. Co je pro mě důležitý je poměr výkon/váha kvůli zrychlení v nízkých a středních rychlostech. Přes 200 jezdim minimálně. Takže v principu když budu chtít auto s 200k/t, vždy dám přednost autu s 200k a 1t hmotnosti před autem 300k a 1,5t.
Co se show týká, vždy jsem vlastnil sleepery na kterých není moc poznat jak jedou (Swift GTi, Cupra 1.8t, Sunny GTi), tahle filozofie mi i vyhovuje a nemám problém v ní pokračovat dál. Nemám potřebu aby mě auto okouzlovalo svým designem. Přemýšlení o autech typu Z4 coupe, Boxster S, S2K souvisí spíš s myšlenkou vyzkoušet něco sportovnějšího než jsou HH nebo trojkový sedan. Namyslím ani tak číslama jako celkovým projevem.
Jinak samozrejme, dobre sportovni kupe nabidne trochu jiny pozitek z jizdy nez ostry hatchback, mne jen nevonelo vnimani "neni dost zajimave proto jak vypada", to pro me z vyse zminenych duvodu moc relevantni neni. Zrovna 130i vs. Z4 se stejnym motorem jsou dost jina auta, presto jsem vzdy rikal, ze davam prednost 130i prave proto, ze neoslnuje vizualne, ale jizdne
A co si budeme povidat, kdyz uz mate 250 nebo 350 koni, je to dost na to, abyste pri jejich optimalnim vyuziti byl rychlejsi nez naprosta vetsina ostatnich ridicu libovlne sportovnich aut. Treba ani vylet na Nordschleife, kde schazi "sebranka" narocnejsich ridicu, neukaze neco jineho. Kdyz tam budete jezdit pilu se 130i, narazite na tri rychlejsi ridice za den. Proto je pro me vzdy dulezita "zvladnutelnost dostupneho vykonu", tj. jak komu nejake auto sedne. Mne zrovna 130i sedla velmi a proto jsem s ni byl velmi rychly, nekdy az prilis
Ale to uz jsem zase daleko od tematu
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Trochu vice k tematu: Kdyby si snad nekdo chtel nakonfigurovat nejzajimavejsi Porsche posledni doby, pak voila 
http://www.autoforum.cz/bleskovky/porsc ... or-spusten
Upozornil bych na pasaz
A zda se, ze nejsou
Porche i primo v konfiguratoru vysvetluje, co vsechno halogeny nemusi mit...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/porsc ... or-spusten
Upozornil bych na pasaz
Parkrat jsme v minulosti resili, jestli jsou xenony dostatecne sportovni volbaBez příplatku jsou k dispozici též odlehčené halogenové světlomety, které ušetří přibližně 6 kg hmotnosti oproti standardním bi-xenonovým (a pak že xenony nic neváží...)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
nj, na NS je opravdu zajimava podivana... spousta vytunenych porsche a pod a potom tamm prijede seriova Z06 a s obrym ridicem mizi prakticky uplne vsemu... a pritom stoji pulku toho co 911 turbo
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW