Táhneme na Brusel
Re: Táhneme na Brusel
Nijak. Je to příliš malý trh na to, aby něco vyvíjeli speciálně pro ně. Max. dostanou, jak píšeš, něco, co existuje pro větší trh (USA a Čína).
Jestli to s UK nedopadne tragicky, tak jen díky jazyku a s tím spojené možnosti mít produkty z USA.
Nabubřelá EU je tak trochu SPD blábol těch, co nepochopili, že ES jsou mrtvé a teď jsme v přechodném období ke Spojeným státům Evropským pod federální vládou, jednotným daňovým systémem atd., zániku národních států. akorát teď v tom předchodném období do toho cmrdají jak Brusel, tak národní vlády. Brusel se nechová odlišně od národních vlád, akorát my Češi pod vlivem určitých nebudu označovat, pořád lpíme a malujeme si, že máme něco jako národní stát a "naši" vládu apod. Přitom to garde je obrácené. Vládne se nám (a celé EU) v Bruselu a Čeští tajtrlíci to mají jen realizovat a využívají toho k vlastnímu obohacení. V momentě kdy se na věci přestaneš dívat My Česko, ale začneš my EU, přičemž my EU jsou i Francie a Německo, Řecko atd. začne to dávat jiný smysl.
Jestli to s UK nedopadne tragicky, tak jen díky jazyku a s tím spojené možnosti mít produkty z USA.
Nabubřelá EU je tak trochu SPD blábol těch, co nepochopili, že ES jsou mrtvé a teď jsme v přechodném období ke Spojeným státům Evropským pod federální vládou, jednotným daňovým systémem atd., zániku národních států. akorát teď v tom předchodném období do toho cmrdají jak Brusel, tak národní vlády. Brusel se nechová odlišně od národních vlád, akorát my Češi pod vlivem určitých nebudu označovat, pořád lpíme a malujeme si, že máme něco jako národní stát a "naši" vládu apod. Přitom to garde je obrácené. Vládne se nám (a celé EU) v Bruselu a Čeští tajtrlíci to mají jen realizovat a využívají toho k vlastnímu obohacení. V momentě kdy se na věci přestaneš dívat My Česko, ale začneš my EU, přičemž my EU jsou i Francie a Německo, Řecko atd. začne to dávat jiný smysl.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
To je úplná blbost. Tuhle blbost opakoval Klaus, ale když se zamyslíš, tak je to nereálné. Pokud se má zboží volně pohybovat, musí platit stejná pravidla -> potřebuješ stejnou regulaci, jednotná měna chce společně řízené ekonomiky, protože jedna měna nemůže být v 1 státě hodnotu 100 a ve druhém 10 a zprůměrovat to na 55 je zdroj konfliktu. Pokud se mají pohybovat volně osoby, chce to unifikovat třeba pojištění atd. atd..Z3 píše:Prostě by bylo fajn kdyby EU rezignovala na jakékoli regulace, nařízení a snahu bojovat za lepší zítřky a soustředila se jen na ty základy jako na začátku a to je jednotný trh práce, volný pohyb zboží, osob a max. jednotná měna.
EU nechce světlejší zítřky - EU chce spojené státy evropské
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Až na to, že Němci nebo Francie si umí svoje zájmy obhájit a podpořit "svoje" podnikatele na úkor importu. A nebude tomu nikdy jinak. A EU jim k tomu dává akorát mocnější nástroje.ExFun píše: V momentě kdy se na věci přestaneš dívat My Česko, ale začneš my EU, přičemž my EU jsou i Francie a Německo, Řecko atd. začne to dávat jiný smysl.
Naposledy upravil(a) Stepan dne úte 08 zář 14:23, celkem upraveno 1 x.
black on black, petliter, jebem na too 

Re: Táhneme na Brusel
Stejná regulace na zboží - ISO. Co pro to kdy udělala EU?ExFun píše: To je úplná blbost. Tuhle blbost opakoval Klaus, ale když se zamyslíš, tak je to nereálné. Pokud se má zboží volně pohybovat, musí platit stejná pravidla -> potřebuješ stejnou regulaci, jednotná měna chce společně řízené ekonomiky, protože jedna měna nemůže být v 1 státě hodnotu 100 a ve druhém 10 a zprůměrovat to na 55 je zdroj konfliktu. Pokud se mají pohybovat volně osoby, chce to unifikovat třeba pojištění atd. atd.
EU nechce světlejší zítřky - EU chce spojené státy evropské
Společná měna - není potřeba. Proč by měla být?
Unifikaci pojištění - řeší soukromé subjekty za účelem zisku. Co pro to kdy udělala EU?
black on black, petliter, jebem na too 

Re: Táhneme na Brusel
1) na banány a ostatní hejtované regulace EU pro označování zboží jsi zapomněl? ISO jsou výrobní normy, ale co jako spotřebitel nevidíš jsou jednotné pravidla importu atd. Zahájený boj proti dvojí kvalitě potravin atd.?
2) nemusí, jen to je pohodlné
3) pokud se to k tobě nedostalo, tak na zdravotní pojištění CZ tě v základu ošetří po celé EU i bez dopojištění
Podle dotazů se chceš hádat o prkotinách .. nezájem pokračovat
2) nemusí, jen to je pohodlné
3) pokud se to k tobě nedostalo, tak na zdravotní pojištění CZ tě v základu ošetří po celé EU i bez dopojištění
Podle dotazů se chceš hádat o prkotinách .. nezájem pokračovat
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Jasně, hlavně najít nepřítele... On nám sem teda posílá peníze, ale je to hnusnej velkej stát. Budeme se s ním bavit jen přes stůlStepan píše:Až na to, že Němci nebo Francie si umí svoje zájmy obhájit a podpořit "svoje" podnikatele na úkor importu. A nebude tomu nikdy jinak. A EU jim k tomu dává akorát mocnější nástroje.ExFun píše: V momentě kdy se na věci přestaneš dívat My Česko, ale začneš my EU, přičemž my EU jsou i Francie a Německo, Řecko atd. začne to dávat jiný smysl.

A taky by stálo za úvahu, jestli ti Němci, co tady mají nainvestováno mají zájem nám škodit a jestli nám uškodí víc než jeden "Českej" Babiš, Zeman nebo Okamura. Jó, ale ti jsou vlastně naši, Čeští, tak nám přece škodit nebudou..

Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
ExFun: amen
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Táhneme na Brusel
Politickým diskusím se vyhýbám, navíc tady začaly padat jména a spojení, které se mi vyloženě protiví.
Vrátím se ale na začátek k článku, který tu diskusi začal. Pročetl jsem si článek, který je zdrojem a sice z focus.de.
Momentálně se sbírají anonymizovaná data o spotřebě pro statistické účely. Postihováni můžou být výrobci, jejiž auta jezdí v reálu s výrazně vyšší spotřebou než v testech - pojistka, aby se neopakovala situace s odpojovacími zař. z kauzy dieselgate nebo výrobci nějak jinek neobcházeli směrnice.
EU se prostě nelíbí, že by si mohl někdo koupit hybridní supersport typu Porsche 918, který možná v testu vykazuje přijatelné výsledky, ale pak by s ním jezdil jen např. ve sport módu převážně na spalovací motor. Jinými slovy, když už vám dovolí si něco koupit, chtějí mít přehled o tom, jak to používáte. Už to je podle mě do nebe volající...
Směrnice je ale nastavená tak, aby EU mohla v budoucnu přímo sbírat data o spotřebě, CO2, ujeté vzdálenosti a rychlosti z každého nového auta.
Vrátím se ale na začátek k článku, který tu diskusi začal. Pročetl jsem si článek, který je zdrojem a sice z focus.de.
Momentálně se sbírají anonymizovaná data o spotřebě pro statistické účely. Postihováni můžou být výrobci, jejiž auta jezdí v reálu s výrazně vyšší spotřebou než v testech - pojistka, aby se neopakovala situace s odpojovacími zař. z kauzy dieselgate nebo výrobci nějak jinek neobcházeli směrnice.
EU se prostě nelíbí, že by si mohl někdo koupit hybridní supersport typu Porsche 918, který možná v testu vykazuje přijatelné výsledky, ale pak by s ním jezdil jen např. ve sport módu převážně na spalovací motor. Jinými slovy, když už vám dovolí si něco koupit, chtějí mít přehled o tom, jak to používáte. Už to je podle mě do nebe volající...
Směrnice je ale nastavená tak, aby EU mohla v budoucnu přímo sbírat data o spotřebě, CO2, ujeté vzdálenosti a rychlosti z každého nového auta.
Dále se uvádí, že by motoristé rozhodně měli situaci sledovat, protože pak stačí malá změna ve způsobu sběru dat tzn. spojení dat s vlastníkem vozu a toereticky by nic nebránilo tomu, aby se zavedla jakási daň, kdy by každý mohl EU přímo platit za každý ujetý km a každý vypuštěný gram CO2.Da die EU-Verordnung ausdrücklich auch eine "Direktübertragung" vorsieht, könnte das also theoretisch bedeuten: Künftig funkt Ihr Auto womöglich permanent Verbrauch, CO2-Ausstoß Fahrtstrecke und Geschwindigkeit nach Brüssel.
A teď se zeptám místních obhájců EU - když si to dáte do kontextu toho, jakou měrou se na celkové produkci CO2 podílí osobni automobilová doprava, přijde vám toto úsilí, které EU regulaci tohoto druhu dopravy věnuje přiměřené? A je to podle vás přiměřený zásah do soukromí a svodody občanů vašich budoucích spojených států evropských?Mit der Technik ließe sich theoretisch auch eine allumfassende "Mobilitätssteuer" eintreiben: Jeder Autofahrer müsste dann, im Interesse des Klimaschutzes, für jeden Kilometer und jedes Gramm CO2 bezahlen. Geändert werden müsste dafür nur die Datenerhebung, die bislang mit anonymisierten Datensätzen erfolgt.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Táhneme na Brusel
Když se tím chceš zabývat, choď ke zdroji a ne překladači. Zdrojem je směrnice sama
Nalezneš ji tady https://www.google.com/url?sa=t&source= ... ft1sHuJ6_z
Doporučuji preambuli, tam obvykle uvádí proč a z jakých východisek vychází, když nějaky předpis přijímají
Nalezneš ji tady https://www.google.com/url?sa=t&source= ... ft1sHuJ6_z
Doporučuji preambuli, tam obvykle uvádí proč a z jakých východisek vychází, když nějaky předpis přijímají
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Táhneme na Brusel
Problém EU a jejího směřování je, že se postupně profiluje jako ultralevicová diktatura. A hloupost jednotlivých směrnic je již plně srovnatelná s tou ruskou bolševickou či čínskou kulturní revolucí. A kdo to nevidí je podle mne prostě hloupej.
Snaha ovládat vše vede k úpadku. Někdo si myslí, jak musí být vše řízeno, aby to "fungovalo". Jenže pravý opak je pravdou.
EU v této podobě (a nedej bože v té semknutější) nikdy fungovat nebude. A ukáže se to na (vlastně už ukazuje) na jejím odchodu do ekonomické a technologické nicoty.
Úřední devastace automobilového průmyslu, jak za gigantické prostředky nedosáhnout prakticky ničeho, je jen drobnost z té celé hrůzy, ale je viditelná.
Snaha ovládat vše vede k úpadku. Někdo si myslí, jak musí být vše řízeno, aby to "fungovalo". Jenže pravý opak je pravdou.
EU v této podobě (a nedej bože v té semknutější) nikdy fungovat nebude. A ukáže se to na (vlastně už ukazuje) na jejím odchodu do ekonomické a technologické nicoty.
Úřední devastace automobilového průmyslu, jak za gigantické prostředky nedosáhnout prakticky ničeho, je jen drobnost z té celé hrůzy, ale je viditelná.