Elektromobily a vse kolem nich

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvekod ace2 » pát 22 kvě 23:16

V tom videu říkal, že žena ani veděla že na ní někdo mluvil z telefonu... takže byla úplně mimo. Evidentně ten telefonát proběhl když u toho nebyl. Co se týče síly nárazu tak to může dost mýlit. Auto dostalo ránu od těžší dodávky a ještě na zadek, který je u aut obecně tvrdší. Takže to ve finále mohla být velká rána s velkým přetížením. Nakonec to odpálilo i pyropatrony v bezpečnostních pásech a základě toho se aktivoval eCall. Ne na ránu, ale na ty pyropatrony, což je v pořádku.

Jinak jasně. Auto dobrý, ale když se tomu autu něco stane tak se to řeší dost složitě a na dlouho. Díly nejsou hned k dispozici, málo autorizovaých dílen na opravy. Malé zkušenosti mechaniků. Ale na druhou stranu se to pořád zlepšuje. Na to že ta automobilka existuje pár let tak už má servis i prodejní zastoupení v ČR včetně nabíječek. Nejspíš to nebude o moc větší ojeb než vlastnictví třeba Cadillacu.
Uživatelský avatar
ace2
Autoškolák
 
Příspěvky: 85
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvekod PepaSFI » sob 23 kvě 10:34

zkusím se na věc podívat neutrálně a technicky, ať už si o elektromobilitě myslím cokoliv.
E-call už je dnes téměř standardem. Jestli ten bezpečnostní systém není příliš citlivý, těžko říct. Rána šla zrovna na nosníky a je vidět že se to zohýbalo až kdoví kam. Je to jen čidlo, má nějaké nastavené parametry a pokud rána byla tvrdým na tvrdý, snadno může naměřené zrychlení dosáhnout šokujících hodnot ikdyž pocitově se to ztratí v čalounění sedadla. Anebo taky někdo může vykrvácet z vnitřního zranění aniž by měl pocit že mu něco vážného je.
Operátor na e.call neví že tam je jen panika, zmatená mamina s dětma, kdo někdy zažil nehodu, ví že to není jednoduchý. Vzpomínám si jak do mě na křížovatce ducla Avia, vlastně to i nárazník přežil a stejně to je úlek a chvíle zmatení. Stojíte na červený, koukáte na semafor a najednou křáp.
Že byla Tesla po nehodě nepojízdná protože se odpojilo skoro všecko? Myslíte že normální auta jsou lepší? Nevím jak jiné ale třeba u Fiatu už staré Punto mělo bezpečnostní odpojovač dodávky paliva který se při nějakém nestandardním pohybu auta, nárazu nebo velkém náklonu vypnul. A teď si představte že vám mamina s dětma někde na parkovišti přeskočí obrubník a zboří popelnici a vypne se jí palivo. Na displeji nějaká cizozemská hláška a auto nejede. Troufám si tvrdit že naprostá většina lidí netuší že tam ta funkce je a kde je na to tlačítko, páč návod nikdo nečte.
A že u Tesly je taková anabáze s opravama? Jeden z našich šéfů má služebák Karoq. Asi po půl roce zjistil že mu někde teče olej a horší se to. Tak to nahlásil při pravidelném servisu. Koukali na to jak na holý skřivánky, že na ten motor ještě vůbec nic nemají a že to budou muset vykomunikovat s Boleslaví a že je možný že si to asi do té fabriky odvezou. Žádná exotická Tesla na baterky, normální benzinový auto tuzemské produkce, jedno z nejběžnějších.
PepaSFI
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 122
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvekod ctrl_j » včera, 22:03

To uz je fakt zoufalost. Borec udela komicke video, kdy za volant GT3 posadi 15lete dite, ktere zajede v podstate podobny cas jako dospely chlap v Modelu 3 na pidi okruhu a pseudonovinari ze sektarskeho platku stvori nadpis
„Tesla Model 3 Performance destroys Porsche 911 GT3 in Autocross“ :-@

https://www.teslarati.com/tesla-model-3 ... ross-video
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3177
Registrován: úte 09 dub 06:33

Předchozí

Zpět na Eko koutek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron