Výběr (hlavně) víkendového auta
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Silna FWD jedine se svorem a poradnejma gumama. Ale ani to neni samospasny, Cupra hrabala klidne pri 100+ kdyz byla dostatecne hrbata silnice nebo blba spara.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Jsem si tohle taky říkal, ale jak jsem dal svor do sporta, tak se to kupodivu hodně projevuje i v relativně slabý předokole. Prostě jak to má být fwd pro zábavu, tak svor.honziss píše:Silna FWD jedine se svorem a poradnejma gumama.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Dovolím si dovětek - samozřejmě i RWD (nejen) pro zábavu musí (vzadu) svorovat. 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Tak dnes mě vezl kamarád s BRZ (aktuální model, tuším Spec S). Respektovali jsme podmínky půjčené testovačky s tím, že jsem byl pouze jako spolujezdec a auto neřídil. Na jednu stranu jsem z toho auta fakt nadšený, jak neskutečně hravé a raw svezení to je. Seating pozice perfektní, interiér teda hodně oldschool, to je pravda. Na okreskové tahačky asi úplný ideál i co se týče výkonu.
Ale už je to teda musím říct na můj vkus trošku kostitřas, zvlášť po městě (logicky, to jsem i čekal) a nejsem si jistý, jestli by to pro mě nebylo až "moc". Jasně, že člověk nemůže být super sportovní auto a zároveň pohodlný GT, vždycky to je o nějakým kompromisu využití. Jenom nevím, jestli bych s tímhle třeba vůbec v létě do práce chtěl jezdit
.. Zase nechci auto jen a pouze na to okreskové sportování, v tom je trošku problém.
Ale už je to teda musím říct na můj vkus trošku kostitřas, zvlášť po městě (logicky, to jsem i čekal) a nejsem si jistý, jestli by to pro mě nebylo až "moc". Jasně, že člověk nemůže být super sportovní auto a zároveň pohodlný GT, vždycky to je o nějakým kompromisu využití. Jenom nevím, jestli bych s tímhle třeba vůbec v létě do práce chtěl jezdit

08' Corsa GSI 1.6 150PS
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5707
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
M135i to the rescue 
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil

Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
To můžu potvrdit, 1er je skvělý kompromis.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Snowman000 píše:M135i to the rescue
Pohodlnejsie auto snejakymi sportovymi ambiciami som zatial nezazil
Je mi to jasné, že je, jenže cenově je to pro mě dost "stretch"M.Z. píše:To můžu potvrdit, 1er je skvělý kompromis.



08' Corsa GSI 1.6 150PS
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5707
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Ale taky ta MX-5 NC bola prekvapivo pohodlna. Ja skusal ale pred facelift, tak neviem ci to plati aj pre po faceliftovu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Můj názor (na základě mé jediné zkušenosti - náš Leguán): pokud to má být zároveň (podvozkově) pohodlné (daily) a zároveň i na víkendové vyblbnutí, tak to musí mít DCC (comfort+sport režimy). Ale nemám patent na rozum.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr (hlavně) víkendového auta
Tak oem nastavení u miaty je vyloženě komfort, tam opravdu není nějaký problém ohledně tvrdosti. Jediný, že je to nízký a blbě se do toho leze - to by třeba pro mě bylo zásadní pro daily použití, ta neustálá gymnastika.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
