Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod mmira » ned 22 bře 09:05

Jasně, že tam ta díra někde je. Ale znovu říkám, že jsem duši měl venku, hledal jsem defekt pod vodou a nic. Ani bublinka. Dokonce jsem ji na fest nafoukl a nechal přes noc ležet a ani tak nesplaskla. Teď už je to třetí den a drží to, ne utíká.

Asi mi nezbude, pokud to znovu ujde, duši vyhodit a dát novou.
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 5011
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod pavproch » ned 22 bře 12:28

Na 99% "urvaný" ventilek v mítě, kde je kov ventilku obalen gumou.

Bez milosti vyhodit a dát novou duši.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 13681
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod mmira » ned 22 bře 14:36

A v té souvislosti ještě jeden dotaz. Jak docílíte, aby se plast pořádně usadil na patkach? Mažete to něčím?
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 5011
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod HondaMan » ned 22 bře 14:37

Vždy mi stačilo fouknot a případně trochu ufouknout a pomačkat...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2868
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod pavproch » ned 22 bře 14:50

Ditto. Nafouknu (trochu), srovnám plášť na ráfku po celým obvodu a dofouknu na beton.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 13681
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod mmira » ned 22 bře 15:21

Tak to já zase musím mít něco extra. Pokud neusadim plast pořádně sam, nevyskoci bez ohledu na to, kolik foukam.
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 5011
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod jerry » ned 22 bře 16:17

Někdy to musím několikrát napumpovat a zase vypustit, než se to podaří. Často mi na jedné straně plášť zůstává zapadlý.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2043
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod mmira » ned 22 bře 17:13

Vida, nejsem sam
Autoforum.cz
beetle S + R 300 + V6 TDI qv
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
 
Příspěvky: 5011
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod honziss » ned 22 bře 18:51

Nafouknout trosku, srovnat rukou, pak nafouknout na max, chvili nechat a pak ufouknout na pozadovany tlak.
V6...340k jenom :(
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2490
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod jarka » ned 22 bře 19:37

Jestli to je klasika z duši tak už 25 let to dělám tak, že nafouknu na cca 0.5-1bar (fakt měkký) a celým kolem povalim několikrát kolem dokola a z vrchu na něj tlačím. Krásně se srovná a pak nafouknu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2384
Registrován: stř 16 úno 10:46

PředchozíDalší

Zpět na Ze života za volantem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků