retron píše:tak mě naopak přijde nic moc intr u C6 oproti C7
B8 S4 vs. RS4 je kua rozdíl a navíc rozšířený bodykit
C6 je jeste z ery, kdy se na komponentech az tak nesetrilo... C7 pouziva nezpocet tenkych dojebanych plastu uvnitr, jednu vec jsem si ale z C7 dal i ja....radici paka ma lepsi design
o tech interierovych detailech by se clovek mohl mrknout na Turka, kde se na materialech a provedeni v rannych rocnicich nesetrilo, pak uz to stoji za hovno taky, az zase uplne nejnovejsi modely jsou nekde jinde, to same C7... to je rada uplne na hovno
Snowman000 píše:Skus si pozriet B8 S4, bude lacnejsia ako RS4 a v realnom svete rychlejsia a je tu potencial vyzmykat z nej zaujimave cisla. Spotrebovo si ale nemaju moc co zavidiet, vid zdejsi test na AF.
A jedno male porovnanie...
jako kandidatka by to byla... cenove hodne prijatelne...
cca 1,4M JPY a najeto zase 50 tisic
velikost zav. prostoru se asi tak moc lisit nebude https://www.carsensor.net/usedcar/detai ... #mainBlock
i pres svoji mensi postavu(181cm) mam trochu stisneny pocit na ridicove sedadle ve 4kove verzi B7... je to lepsi v B8?
S6 je uz cenove mimo.... cca 3M JPY... a je jich jak safranu...
retron píše:tak mě naopak přijde nic moc intr u C6 oproti C7
B8 S4 vs. RS4 je kua rozdíl a navíc rozšířený bodykit
Nerozporujem ze RS4 je niekde inde motorom a dizajnovo, je to mnamka, ale ako daily? Tam mi viacej imponuje sleeper faktor S4 a to ze relativne lacno viem z nej vymacknut vykony RS4
Jaggie píše:
jako kandidatka by to byla... cenove hodne prijatelne...
cca 1,4M JPY a najeto zase 50 tisic
velikost zav. prostoru se asi tak moc lisit nebude https://www.carsensor.net/usedcar/detai ... #mainBlock
i pres svoji mensi postavu(181cm) mam trochu stisneny pocit na ridicove sedadle ve 4kove verzi B7... je to lepsi v B8?
S6 je uz cenove mimo.... cca 3M JPY... a je jich jak safranu...
Ja som vyskovo na tom velmi podobne a sedi sa mi v nej teda idealne, fakt nizko (nizsie nez v byvalej M135i), nohy natiahnute a volant nie daleko od trupu a zaroven za mnou este dost miesta. Kufor to nema najvacsi, je trochu plytkejsi a bude mensi ako v A6, ale zatial sa mi nestalo ze by mi nestacil. Urcite odporucam ist to pozriet, interierovo je to este kvalitne a zarove on dost dalej ako B7 (kolega tu ma B7 a je to celkom dost rozdiel).
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Snowman000 píše:
Ja som vyskovo na tom velmi podobne a sedi sa mi v nej teda idealne, fakt nizko (nizsie nez v byvalej M135i), nohy natiahnute a volant nie daleko od trupu a zaroven za mnou este dost miesta. Kufor to nema najvacsi, je trochu plytkejsi a bude mensi ako v A6, ale zatial sa mi nestalo ze by mi nestacil. Urcite odporucam ist to pozriet, interierovo je to este kvalitne a zarove on dost dalej ako B7 (kolega tu ma B7 a je to celkom dost rozdiel).
ja mam tedka mista pro sebe vylozene tak akorat... vetsi clovek uz se tam nevleze... mozna mam trochu delsi nohy, takze v te 6tce se natahnu pri delsi ceste tak akorat... ale covece s tou S4 jsi mi nasadil brouka do hlavy poradneho...myslim, ze pred dalsi technickou to bude bud, a nebo
Tak pre porovnanie...A4 ma len o 4 cm kratsi rozvor a dokonca viac miesta v predu
Je tam krasne vidiet ale jak sa skratil predny previs...B7 mala 934mm...
A6:
A4:
No ja zas trosku kratke nohy.
Ja nad nou vazne rozmyslal, ale bola v tom case trochu mimo budget, najst ju bez celokoze je aj problem a odradzala ma spotreba. Myslim, ze aj miestny clen Weeper ju tu mal a tu spotrebu kritizoval a PJ tiez
takze abych tomu rozumel dobre... je to tfsi ale turbo to neni...je to kompresor (supercharger), jo? turbo je asi mene rozezrane, co se spotreby tyce?
jinak ale vsechny ty nove mororizace co tedka davaji do audi pod oznacemi 3.0tfsi jsou turba, ne?
btw tu ridicovou sedacku budu muset kostnout, jak se tam vlezu
s vybavou problem nemam...vetsina Audi v Jap jsou vybaveny tusim nejakymi akcnimi balicky...pac naprosta vetsina jsou se stejnou vybavou... jedina vec me sere ze jen vyjimecne maji ACC.... skoro vsechny maji zakladni tempomat, co je skoda
JJ tato S4 ma kompresor a ten si furt berie nieco z vykonu (a tym zvysuje spotrebu) na to aby pohanal sam seba, kde turbo si "zije" z vyfukovych plynov. Vstupuje do toho ale dost faktorov, ktore hovoria o vyslednej efektivite. Vo vysledku ale oboje si za ten vykon nechaju zaplatit vyssou spotrebou...
Nieco k rozdielom:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Najlepsie mat aj kompresor aj turbo skoda,ze ten VW motor 1.4tfsi twincharger, co ma aj kompresor aj turbo, je tak kazovy. S tym by sa uz po nejakom tuningu jazdilo teda.