Stálý převod (který nemění otáčkové odskoky mezi kvalty) je sekundární problém.
Proto říkám že se s Fabií v normálním provozu bude jezdit líp
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Extra převodovku s unikátními poměry k takhle levnému autu nikdo v sérii dávat nebude.
https://www.rsrs.jp/en/zc32s/powertrain ... _data.html
Jinak ke Swiftu existují kvanta aftermarketu takže stálý převod seženeš jaký chceš, byť nejsou levné.
Mě tam však nejvíc tahá oči odskok 1° a 2°, který je otravný jak u skoro každého sériového manuálu mimo ostré Hondy a Alfy.
Na ten limit však narazíš spíše v Alpách, kde by se u atmosférické malorážky hodilo něco jako delší jednička do vraceček a na ni navazující dvojka.
U Swiftu ZC32 je ale aspoň zachována nějaká ta každodenní použitelnost, protože ani 3500 RPM ve 130 km/h na dálnici rozhodně není málo. S EP3 točíš v tu chvíli 4000 a musíš buď zpomalit nebo naopak zrychlit a přehlušit motor větrem a koncentrací na jízdu
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)