Moje auto se nedá vůbec porovnávat, navrženo bylo v pravěku a výroba skončila v 90. letech, ale na deltu nemůžu říci křivého slova. Největší pazvuky jsou od zadního plata a od držáku na spolujezdcův nezacvaklý pás. Aero hluk dělá především mechanicky poškozené těsnění u okna ve dveřích.
Vždycky jsem říkal, že všude to bude podobné, ale pomalu si začínám říkat, že mrdka je snad jen Ford. Člověk si zřejmě nevybere. Mamce se s nima dobře jezdí a nedá na ně dopustit i přes odcházející čidla, utržený z. tlumič asi v 70tkm převážně na I. třídách, prohnilé naftové vedení, prohnilé brzd. hadice, několik výměn zámků díky klíči ala rozklepaný hřebík, výměna motoru 1.3 asi v 50, špatný kontakt v hlavních světlech (fiesta, connect), zarezlý mechanismus stěračů, teď mě ještě napadlo, že asi všechna auta táhnou i k nějaké straně, i po geo, tak asi i nic moc posilovače. Pazvuků ta auta mají taky dost, proměřování tacha 10% žádný problém.
S jinou značkou takové zkušenosti nemám, takže je možný, že třeba u Fiata by to bylo ještě daleko horší, tak mi "forďáci" hned nenadávejte, jak vám to spolehlivě slouží a co si tady vymýšlím
Jinak je pravda, že se mi s nima taky dobře jezdí
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Ještě dodám, že i po okamžitém přesednutí do stařičké delty, jsem nikdy žádnou újmu nepocítil... Kdyby měla trochu slušnou pasivní bezpečnost a žrát tak o 2 litry méně, tak je to pro mě super auto za málo peněz.