pavproch píše:Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.
Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).
Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....
Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.
Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.
Nenapadá někoho něco, po čem jít?
Žeby zůstávala "viset" palivová pumpa?
Žeby někde "fouklo" těsnění pod sáním?
Servis 90tis km byl: wolej (CFS), filtry, sfíčky, cívky, vstřiky atd.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků